Vooralsnog doen ze het heel aardig: +15% in een maand tijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 01:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zit al een tijdje te kijken naar BorgWarner (BWA).
"BorgWarner Inc. provides solutions for combustion, hybrid, and electric vehicles worldwide. The company operates through four segments: Air Management, E-Propulsion & Drivetrain, Fuel Injection, and Aftermarket."
https://seekingalpha.com/symbol/BWA
Ze leveren dus aan de hele markt, niet enkel aan één automerk. Zouden jullie je geld hierin stoppen?
Koers is <10% van wat ie 1,5 jaar geelden was??quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:15 schreef Bucketlist het volgende:
Wel, wat je zelf al zegt: Een gok, maar ik begrijp je helemaal. Voor de liefhebber:
https://ir.microvast.com/(...)ab-8f3a-63120207fa93
Da's niet ongewoon, dat zie je vaker na IPO's of fusies of goed nieuws dat niet wordt opgevolgd door resultaten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:11 schreef blomke het volgende:
[..]
Koers is <10% van wat ie 1,5 jaar geelden was??
Goeie tips!!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er komt weer wat dividend aan (Verizon en JP Morgan) dus mss koop ik er nog wel een zwikje bij.
Nee, naar een adviseur toegaan zeker.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was geen tip
Je moet sowieso nooit luisteren naar één of andere noob op een forum...
![]()
Ik maak liever m'n eigen foutenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:34 schreef blomke het volgende:
[..]
Nee, naar een adviseur toegaan zeker.![]()
Mijn GAK staat op $36,56 dus ik klaag nietquote:Net Verizon ingelegd tegen $40,-
En binnen op $40quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik maak liever m'n eigen fouten
Als zo'n adviseur echt goed was in beleggen, dan was hij geen adviseur maar dan was hij ook aan het rentenieren.
[..]
Mijn GAK staat op $36,56 dus ik klaag niet
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:56 schreef blomke het volgende:
[..]
En binnen op $40
Wanneer dividend???
Mooi hoog dividend, overigens.quote:Verizon's upcoming ex-dividend date is on Jan 08, 2023. Verizon shareholders who own VZ stock before this date will receive Verizon's next dividend payment of $0.65 per share on Jan 31, 2023.
Nice, welke is het?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:03 schreef Faraday01 het volgende:
Klein lichtpuntje: mijn Small cap etf staat weer in het groen sinds vandaag
Stijging en daling toegevoegd sinds aankoop.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gekocht:
- Walgreens Boots Alliance -> ~0%
- Stanley Black & Decker -> +1,1%
- Pfizer -> -7,4%
- Tesla -> op meerdere momenten bijgekocht, iets van >40% in de plus
- Intel -> -5,7%
- iShares European Property Yield -> +2,55%
- Realty Income REIT -> +4,7%
- S&P 500 ETF -> +2,5%
- Citigroup -> +8,2%
- First American Financial Corp -> +6,5%
Ze hebben het iig wel heel goed gespreid:quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
iShares MSCI World Small Cap UCITS ETF USD (Acc)
quote:Weight of top 10 holdings (out of 3,224) is 1.91%
Dat is logisch omdat er geen grote bedrijven tussen zitten die een groot deel van de index beslaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze hebben het iig wel heel goed gespreid:
[..]
Heb het nooit aangedurfd met Facebook / Meta.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:24 schreef JimmyJames het volgende:
Nou wellicht Woensdag even Meta verkopen.
Even kijken hoe ver de koers wordt opgedreven voor de resultaten.
Dat lukt natuurlijk niet als het zo stijgtquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Fluence Energy heb ik ook nog op het oog maar die moet eerst maar eens naar $18,50 zakken voor ik instap.
Zolang ASML meer vraag houdt dan dat ze kunnen produceren zal het weinig invloed hebben of ze naar China mogen exporteren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
Een geheime deal tussen de Amerikanen en Nederland over ASML. Wat moet je daar nu mee als belegger
Oh dat loopt wel los met >2 jaar werk aan orderportefeuille. Ik vind het alleen nogal een vaag verhaal en wat meer specifieke informatie zou goed zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zolang ASML meer vraag houdt dan dat ze kunnen produceren zal het weinig invloed hebben of ze naar China mogen exporteren.
Zat er al een tijd aan te komen natuurlijk. Halfgeleiders zijn een groot onderdeel van het geopolitieke spel geworden. Dit zal niet het laatste hoofdstuk zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:52 schreef Faraday01 het volgende:
Een geheime deal tussen de Amerikanen en Nederland over ASML. Wat moet je daar nu mee als belegger
Het is geen grote verrassing inderdaad. Gaat er mij meer om dat niet echt duidelijk is wat er afgesproken is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zat er al een tijd aan te komen natuurlijk. Halfgeleiders zijn een groot onderdeel van het geopolitieke spel geworden. Dit zal niet het laatste hoofdstuk zijn.
De grote institutionele beleggers zullen dit al een tijdje ingeprijsd hebben lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |