Onder Alienhoofd?quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom niet hopen op DE OMMEKEER?
Vanavond verliezen is het beste wat je kan overkomen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:44 schreef Black-Death het volgende:
Wat mij betreft flikkert Den Bosch ons vandaag uit de beker, als dat betekent dat Schreuder weg gaat.
Het zou wel de 'goedkoopste' manier zijn, met het oog op de titelrace. De beker boeit niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:44 schreef Black-Death het volgende:
Wat mij betreft flikkert Den Bosch ons vandaag uit de beker, als dat betekent dat Schreuder weg gaat.
Hou op hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het gaat vanavond zeker spoken in de Vliert, uitverkocht stadion en er zijn giga veel maatregelen getroffen om het goed te laten verlopen. Kan zomaar mis gaan voor Ajax.
Ik teken er direct voor. Doe maar gewoon een 5-0 voor Den Bosch, dan weten we zeker dat hij optyft.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:44 schreef Black-Death het volgende:
Ik wil die beker toch ieder jaar wel winnen hoor, zeker na die kutfinale van vorig jaarquote:Op woensdag 11 januari 2023 09:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het zou wel de 'goedkoopste' manier zijn, met het oog op de titelrace. De beker boeit niet.
Mocht Ajax wel winnen: Als je van Twente verliest sta je vijfde als AZ wint van Heerenveen. Lijkt me ook genoeg reden voor ontslag.
Ik win liever de titel.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik wil die beker toch ieder jaar wel winnen hoor, zeker na die kutfinale van vorig jaar
De beker kent andere wetten, zeker met een volle Vliert.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
Ze staan onder jong Ajax in de competitie, je kan van alles wensen maar dat zie ik toch niet gebeuren.
Natuurlijk joh, vanavond kunnen ze opeens voetballen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De beker kent andere wetten, zeker met een volle Vliert.
Neem aan dat je genoeg voetbal hebt gezien inmiddels om te weten dat een bekeravond gek kan lopen, dat heeft niet eens zo veel met voetbalkwaliteiten te maken. Vanavond wordt het ook nog eens tyfus weer met regen/hagel/storm. Mix dat met een beetje onderschatting van Amsterdamse zijde en het kan leuk worden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk joh, vanavond kunnen ze opeens voetballen.
quote:'Ook Jurriën Timber vanwege griep niet inzetbaar'
Voetbal International meldt dat de ziekenboeg bij Ajax verder is opgelopen. Vanwege griep ontbraken Kenneth Taylor, Steven Berghuis, Mohammed Kudus en Steven Bergwijn afgelopen weekend al en zij zullen tegen Den Bosch ook niet spelen. Jurriën Timber is daar ook bijgekomen en zal daardoor waarschijnlijk ook niet in actie komen.
Vanwege blessures zijn ook Brian Brobbey, Florian Grillitsch, Youri Regeer en Youri Baas niet inzetbaar, zodat Alfred Schreuder woensdagavond negen spelers mist.
Vliegen er vanavond gewoon uitquote:
Het zijn mijn twee favoriete clubs tegen elkaar, maar verliezen van dit Den Bosch zou echt een schande zijn. Moet wel zeggen dat het dan niet meehelpt dat je met een veredelt Jong Ajax moet aantredenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Den Bosch kan er helemaal niks van, gewoon 0-3 of 0-4.
Misschien dat Tadic weer een keer per ongeluk de kar kan gaan trekkenquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vliegen er vanavond gewoon uit
Dat hoop ik nietquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Den Bosch kan er helemaal niks van, gewoon 0-3 of 0-4.
quote:De vermoedelijke opstelling van Ajax: Rulli; Sánchez, Rensch, Bassey, Wijndal; Álvarez, Fitz-Jim, Klaassen; Conceição, Lucca, Tadic.
Altijd tegen jullie.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal een week te vroeg, walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |