eens, slaat nergens op.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Wedden tegen je eigen club
Jullie gaan gewoon van Twente winnen, alsof dat zo'n geweldig team is
Wedden op je eigen club is ook kut. Voor Ajax krijg je nooit een hoge quote en als Ajax verliest ben je dubbel zuur.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Wedden tegen je eigen club
Jullie gaan gewoon van Twente winnen, alsof dat zo'n geweldig team is
Ik zet Ajax ook altijd op winst in de toto en meestal klopt dat ook, dit seizoen helaas wat minder, bedankt Alfred.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wedden op je eigen club is ook kut. Voor Ajax krijg je nooit een hoge quote en als Ajax verliest ben je dubbel zuur.
Voor tegenstanders van Ajax krijg je vaak een veel te hoge quote, zeker gezien onze vorm.
Hij is niet afgeserveerd maar wilde zelf weg, logisch ook als je Timber voor je hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 10:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Schuurs is m.i. ook veel te makkelijk afgeserveerd.
Mja oke maar dan nogquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is niet afgeserveerd maar wilde zelf weg, logisch ook als je Timber voor je hebt.
Jammer dat hij het geduld niet had net als Botman, maar verder gewoon begrijpelijk en het pakt ook nog goed uit voor ze, al is het in Italie gewoon makkelijker voor een CV dan bij Ajax.quote:
ajax onder 2,5 staat op 2,3quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wedden op je eigen club is ook kut. Voor Ajax krijg je nooit een hoge quote en als Ajax verliest ben je dubbel zuur.
Voor tegenstanders van Ajax krijg je vaak een veel te hoge quote, zeker gezien onze vorm.
Zeg het ze tjackaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:01 schreef Tjacka het volgende:
normaal heb ik echt zin om na de winterstop naar de arena te gaan nu niet
Ik eigenlijk ook niet maar heb vanochtend toch kaartjes gekocht voor Union thuisquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:01 schreef Tjacka het volgende:
Hoe kan dat nou?quote:Ajacied Grillitsch gelinkt aan Valencia
In Spanje gaat het gerucht dat Valencia interesse heeft in Ajax-middenvelder Florian Grillitsch. De 27-jarige Oostenrijker moet het tijdens zijn eerste seizoen in Amsterdam met een reserverol doen en heeft een aflopend contract, al is daarin wel een optie op twee extra seizoenen opgenomen. Ajax zou Grillitsch niet willen laten gaan. (Bron: Relevo)
ja die koop ik ook wel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet maar heb vanochtend toch kaartjes gekocht voor Union thuis
Niemand denk, zit er ook niet op te wachten maargoed wellicht valt het mee zaterdagquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:01 schreef Tjacka het volgende:
Jans laat z'n teams meestal vrij aardig spelen tegen ons. Maar, als ze dezelfde energie hebben als tegen NEC dan heb ik toch het idee dat we ze gaan pakken zaterdag.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:10 schreef Malavita het volgende:
[..]
Niemand denk, zit er ook niet op te wachten maargoed wellicht valt het mee zaterdag
waarom niet hopen op DE OMMEKEER?quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:44 schreef Black-Death het volgende:
Wat mij betreft flikkert Den Bosch ons vandaag uit de beker, als dat betekent dat Schreuder weg gaat.
Het gaat vanavond zeker spoken in de Vliert, uitverkocht stadion en er zijn giga veel maatregelen getroffen om het goed te laten verlopen. Kan zomaar mis gaan voor Ajax.quote:Op woensdag 11 januari 2023 08:44 schreef Black-Death het volgende:
Wat mij betreft flikkert Den Bosch ons vandaag uit de beker, als dat betekent dat Schreuder weg gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |