Ja mooi was datquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
om vervolgens in coma te vallen hahaha
Ze worden helemaal volgestoptquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
voederfeest is weer voorbij even slipen
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:17 schreef engine het volgende:
Die hebben een koelkastje nodig binnenkort als hij zo door gaat
Ja ze zijn nog niet echt lief naar elkaar toequote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
loeders hele tijd happen naar elkaar
Heb het wel vaker gezien maar meestal is er dan te weinig eten om een of andere reden. Hier is genoeg. Hoop echt dat het maar even is want dat gaat slecht aflopen anders.quote:
fingers crossed!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het wel vaker gezien maar meestal is er dan te weinig eten om een of andere reden. Hier is genoeg. Hoop echt dat het maar even is want dat gaat slecht aflopen anders.
quote:
Jaaa dit is mooi.quote:
In de hoek van het nest gaan staanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:22 schreef Schakeltopia het volgende:
hij moet even op z'n donder krijgen
hoop dat mini na wat voer wat sterker word en het dan wat beter kan handelenquote:
Misschien kan je persoonlijk even komen voerenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoop dat mini na wat voer wat sterker word en het dan wat beter kan handelen
zou bijna doenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan je persoonlijk even komen voeren
Die andere eet flink en zal zo groter blijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoop dat mini na wat voer wat sterker word en het dan wat beter kan handelen
ja daar heb je wel een goed puntquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Die andere eet flink en zal zo groter blijven.
Ik zie Pino nu voor mequote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
nu zit grote vogel eten van mini af te pakken LOL
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 14:24 schreef Schakeltopia het volgende:
blijft hem aanvallen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Vrees er ook voor.quote:
recht van de sterkste is echt direct van toepassingquote:Op zondag 8 januari 2023 15:10 schreef engine het volgende:
Mama doet er ook niks aan. Weet niet of ze het door heeft maar die moet die kleine toch ook zien en dat die zwakker wordt.
Ja krijgt gewoon geen kans als dit zo door gaat. Hopelijk groeit ie snel wat.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
recht van de sterkste is echt direct van toepassing
Doet ze ook niks aan. De sterkste wint.quote:Op zondag 8 januari 2023 15:10 schreef engine het volgende:
Mama doet er ook niks aan. Weet niet of ze het door heeft maar die moet die kleine toch ook zien en dat die zwakker wordt.
Zit weinig empathie in.quote:Op zondag 8 januari 2023 16:01 schreef Loveable het volgende:
Helaas gebeurd dat idd, dat de jongste of de zwakste het niet haalt.. Zal nu ook wel gebeuren ben ik bang voor
quote:Op zondag 8 januari 2023 19:11 schreef Schakeltopia het volgende:
en diegene die bijt nu is mini
voor zover ik ze nog uit elkaar kan houden
Twee van de drie zijn alweer weg zo te zienquote:
ik zag het inderdaad. die kuuk moet echt naar anger managementquote:
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zag het inderdaad. die kuuk moet echt naar anger management
Lagen er drie vissenquote:Op zondag 8 januari 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Twee van de drie zijn alweer weg zo te zien
Goede tip hėquote:Op zondag 8 januari 2023 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
@:loveable dat kaleidoscope is wel vet
Zal straks ff kijken.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
@:loveable dat kaleidoscope is wel vet
hele goede tipquote:Op zondag 8 januari 2023 20:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Goede tip hė![]()
![]()
Hoop eigenlijk op een tweede seizoen of een soortgelijke serie met aflevering in niet chronologisch volgorde
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hele goede tip
moet nog 2 afleveringen, kijk nu pink en dan nog white
Verse ladingquote:
goddelijk!quote:Op zondag 8 januari 2023 22:49 schreef suzi1 het volgende:
lekker even naar de action en lidl geweest
en met me dikke pens op bank gelegen
jaa want nu zit pestkop alweer te happenquote:Op zondag 8 januari 2023 23:09 schreef engine het volgende:
Iedere keer blij als mini een hapje neemt
had al verwacht, aangezien ik ook nie kon via paypal laatstquote:Op zondag 8 januari 2023 23:12 schreef suzi1 het volgende:
zo heb VL voor 2 weken nu via broer
kan verdomme niet meer met paypal betalen
ja grote kans. maarja als je toch elke dag zo'n stream kijkt is het paar dubbeltjes per dag, het is niet anders maar wel te overzien.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:13 schreef suzi1 het volgende:
ja stom zeg. maar denk dat ze t door hebben gekregen
Net kleine kinderen.quote:Op zondag 8 januari 2023 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
heb in mini inmiddels wel vertrouwen, hij eet gelukkig vrij aardig inmiddels. ondanks de knokpartijtjes
Ja misschien komt het toch wel goedquote:Op zondag 8 januari 2023 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
heb in mini inmiddels wel vertrouwen, hij eet gelukkig vrij aardig inmiddels. ondanks de knokpartijtjes
quote:Op maandag 9 januari 2023 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
Zo je spreekt een aardig woordje over de grens
Dat zijn de lekkerste soepjesquote:Op maandag 9 januari 2023 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
zo is even een lekker bakkie worst met soep maken
Spaghetti saus....gewoon ontdooien in de magnetron.quote:Op maandag 9 januari 2023 17:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Krijg je dat nog wel ontdooit dan?
Ah dat kan ook iddquote:Op maandag 9 januari 2023 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Spaghetti saus....gewoon ontdooien in de magnetron.
poaah!quote:Op maandag 9 januari 2023 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
Avondeten in de middag al opgegeten, had het nog in de koelkast en geen trek in brood. Dat wordt dus 1+1 domino's
Ze is al gesignaleerd in een feedback topicquote:Op maandag 9 januari 2023 19:22 schreef Schakeltopia het volgende:
@:suzi1 moet wel wakker worden anders mist ze straks big brother
oohquote:Op maandag 9 januari 2023 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is al gesignaleerd in een feedback topic
Ik ook nietquote:
jij denkt dat ik zwem he hahaquote:Op maandag 9 januari 2023 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ga maar vast op ali een badpak kopen voor verkansie
Dat zit ik alquote:Op maandag 9 januari 2023 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
jullie zijn straks zo weer hooked als je half uurtje zit te cossen
Jaa die is ook weer online. Was laatste dagen ook al in de COS van jaar van je leven.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga misschien wel even lurken in het topic, kijken wat struisvogel er van vind![]()
Het is wat strikter als we bij BB gewend waren. Benieuwd hoe dat nu gaat zijn. Soms ben ik het er mee eens, soms ook nietquote:Op maandag 9 januari 2023 19:29 schreef suzi1 het volgende:
ik begreep dat struiz al gewist werd in cosloods. nou leuk zeg....
Nergens voor nodig. Na 4 maanden COS nog geen note of ban gehad dus zo spannend is het allemaal ook weer niet.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik dit zo lees breekt het zweet mij nu al uit
Geen ideequote:
Tja per ongeluk kun je weinig aan doen.quote:Op maandag 9 januari 2023 19:37 schreef suzi1 het volgende:
en dan krijgen we nog de mensen die in beide cossen zitten en verkeerd gaan posten. maar dat zal dan wel geen probleem zijn
Is geen ramp hoor. Je post verdwijnt vanzelfquote:Op maandag 9 januari 2023 19:40 schreef suzi1 het volgende:
zeg ik wel, ooo shit dat moest in de loods sc
en waarschijnlijk ook nog een late night snekkie later vanavondquote:Op maandag 9 januari 2023 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
goed man, en morgen dus een lekker stevig ontbijtje nog
ja dat gaat vast gebeurenquote:Op maandag 9 januari 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Is geen ramp hoor. Je post verdwijnt vanzelfen als je lang genoeg door gaat jij ook
Dan moet een ons bekende dj eens wat vaker gaan draaienquote:Op maandag 9 januari 2023 19:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat gaat vast gebeuren
gelukkig heeft twitchchat
kan niet wachten tot er weer hollandse nieuwe isquote:
Duurt altijd zo langquote:Op maandag 9 januari 2023 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan niet wachten tot er weer hollandse nieuwe is
Nee dat gaat te lang durenquote:Op maandag 9 januari 2023 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan niet wachten tot er weer hollandse nieuwe is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |