Hier zou dat nog erger zijn dan daar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:41 schreef NailQueen het volgende:
Zul je net zien dat er net als bij Eurosong een verrassende winnaar uitkomt
Volgens de Ierse gids zo te zien 00:50quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
Dit gaat door tot 10 over half 1, toch? Waarom moet het nog een uur duren?
Slaap zequote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:43 schreef Sableheart het volgende:
Ik hoor morgen wel wat het geworden is, heb mijn slaap nodig.
Bedankt voor het gezelschap, allemaal!
Er moeten nog centjes verdiend worden aan de televote!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
Omdat we willen weten of we naar Lagos, Las Vegas of Liverpool gaan. De spanning is om te snijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
Die zijn dat gewendquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:44 schreef Momo het volgende:
Maar zelfs de oudere Sex Pistol fans hebben wel gehoord dat Hawaaiiii live niet zo lekker klonk
Connoly versus Wild Youth, lijkt wel redelijk 50-50. PiL lijkt mij echt onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:46 schreef molloot200 het volgende:
Hoi, ik kom even de meltdown bekijken
Waar gaan we heen, Mollie? Lagos, Las Vegas of Liverpool? We komen er niet uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:46 schreef molloot200 het volgende:
Hoi, ik kom even de meltdown bekijken
Vond ik in elk geval de beste 2 opties dus niet ontevreden.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Connoly versus Wild Youth, lijkt wel redelijk 50-50. PiL lijkt mij echt onwaarschijnlijk.
Maar ik ben geen Ier he, maar lijkt mij wel onwaarschijnlijk dat ze nu nog massaal gaan stemmen en de jury meegaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vond ik in elk geval de beste 2 opties dus niet ontevreden.
Gelukkig niet die songfestivalhater
Internet via Skyquote:
Maar even, waarom? Deze setting is toch compleet waardeloos? Geen sfeer, geen uitstraling, helemaal niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:48 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk dus dat Wild Youth de beste optie is. Qua stadium anthem en het is ook iets wat ik zelf nog wel leuk vind (maar ik snap ook wel dat het weer niet zó goed is). Dit ligt gewoon goed in m’n straatje, ik ben een beetje een sucker voor dit soort liedjes. Ook al zijn ze misschien niet zo goedHet zou nu echt m’n nummer 1 worden.
Ben benieuwd ook wat ze ermee zouden doen buiten deze lelijke studiosetting.
Gelukkig. Was het vals?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ik ben geen Ier he, maar lijkt mij wel onwaarschijnlijk dat ze nu nog massaal gaan stemmen en de jury meegaat.
Ik merk dat alles mij een beetje naar het hoofd stijgt. Ik begin opeens rare dingen te bedenkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:54 schreef NailQueen het volgende:
Zou wat zijn als Madonna de intervalact doet..
Nou kan je op zich nog best wel als een oude man klinken en vocale kwaliteit afleveren, zie bijvoorbeeld Bowie.quote:
Meneer de waardeloze HoD hier zei een maandje geleden in een podcast dat ze daar geen budget voor hebbenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar even, waarom? Deze setting is toch compleet waardeloos? Geen sfeer, geen uitstraling, helemaal niets.
Zoiets moet je toch gewoon op een normaal podium houden?
Ach, zo kennen we je toch ook een beetje?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk dat alles mij een beetje naar het hoofd stijgt. Ik begin opeens rare dingen te bedenken![]()
Ze zouden een budget hebben van 2 tientjes, ja?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Meneer de waardeloze HoD hier zei een maandje geleden in een podcast dat ze daar geen budget voor hebben
Sorry maar geloof ik niet
Nee man ik denk dus oprecht dat Wild Youth een kansrijkere optie op de finale isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |