Scheperkamp reed als Verbij in diens beste tijd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nog redelijk close, maar Scheperkamp kan de druk dus inderdaad aan. Op zich goed voor de toekomst, een choker erbij is ook weer vervelend.
Best leuk opgemerkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:05 schreef -XOR- het volgende:
Ragne is de knappere versie van Renate Groenewold.
De 3km wacht alweer, terwijl ik nog veel macaroni verteer.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:04 schreef franklop het volgende:
De 3km wacht alweer, terwijl. Ik nog zambonis zie
Daar was zeker wel de nodige empathie bij, toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vond die blik na afloop van Verbij naar Otterspeer wel mooi trouwens.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:22 schreef wimderon het volgende:
Tas staat niet meer in de loting, Groenewoud start dus alleen.
Komt vooral door de omstandigheden; deze dames hebben allemaal een PR van 4.15/4.20quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:32 schreef Mansjester het volgende:
Voor m'n gevoel is het niveau echt dramatisch
Dat kan de Jong nog wel vrij makkelijk hebben dan toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Wiklund
Die gaat morgen 10 seconde op de 5km pakken
Klopt, ze heeft nu nog 1 punt voorsprong (dat is 10 seconde op de 5km)quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan de Jong nog wel vrij makkelijk hebben dan toch?
Mwah,de toppers rijden gewoon rond de 4 minuten. Vind het grote verschillen voor op de 3 met vele anderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Komt vooral door de omstandigheden; deze dames hebben allemaal een PR van 4.15/4.20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |