Maar dan gebeurt er verder weinig.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Marsenal het volgende:
De magnetische polen kunnen ieder moment omdraaien nu, dit kan vanavond al gebeuren. Dan spreken we elkaar nog wel.
je woont zeker niet in limburg?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:37 schreef hoechst het volgende:
al vanaf dat ik klein ben hoor ik dat de poolkappen met hoge snelheid aan het smelten zijn.
al duizenden keren is mij verteld dat het einde in zicht is vanwege: smeltende poolkappen, ozonlaag, aardbevingen enzenz.
Maar tot op de dag van vandaag heb ik nog geen 1 keer mijn laarzen aan moeten trekken, die ik overigens wel al jaaaren heb vanwege het stijgende waterpeil. Ja natuurlijk hoor je af en toe weleens over een aardbevingkje daar of een overstromingkje hier. Maar tot nog toe is er niet iets heel ergs gebeurd.
Het is vooral pijnlijk voor omstanders dat iemand zo infantiel kan redeneren want diegene die dat doet heeft waarschijnlijk geen idee waarom dat pijnlijk isquote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:40 schreef Raw85 het volgende:
heb gister nog gerookt en heb vandaag nog steeds geen kanker dus roken is niet kankerverwekkend!!!
point takenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je woont zeker niet in limburg?
of in pakistan? of de VS? of kenia?quote:
Das te ver van mijn bed...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of in pakistan? of de VS? of kenia?
Gaan alle elektrische motoren de andere kant opdraaien. Wel grappig rijden al die electrische wagens standaard achteruit.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:33 schreef Marsenal het volgende:
De magnetische polen kunnen ieder moment omdraaien nu, dit kan vanavond al gebeuren. Dan spreken we elkaar nog wel.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:22 schreef spierbal het volgende:
[..]
Gaan alle elektrische motoren de andere kant opdraaien. Wel grappig rijden al die electrische wagens standaard achteruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |