abonnement Unibet Coolblue
pi_207451427

Stargate SG-1(1997)8.4action, adventure, drama, sci-fi44TV-146Amanda Tapping, Christopher Judge, Michael ShanksA secret military team, SG-1, is formed to explore other planets through the recently discovered Stargates.
Als je het mij vraagt, de meest legendarische TV-show ooit.
Dit staat op Amazon Prime video nu. Ok en snap voor een hoop hier wss van voor hun tijd. :D
Dus ok het is even wennen dat het niet allemaal in 4k is opgenomen enzo.

Des al niet te min, ik heb me hier uren mee kunnen vermaken, zal de hele episode guide maar even laten voor wat het is omdat het veeeeeel afleveringen zijn over 10 seizoenen excl. het vervolg wat er nog na kwam.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor je aan deze serie begint en dat is denk belangrijk want dat start het hele vervolg verhaal van de serie.
Kijk eerst de film:

Stargate(1994)7action, adventure, sci-fi116PG-1312Roland EmmerichDean Devlin, Roland EmmerichKurt Russell, James Spader, Jaye DavidsonAn interstellar teleportation device, found in Egypt, leads to a planet with humans resembling ancient Egyptians who worship the god Ra

De series zijn trouwens beter als de eerste film als je het mij vraagt. Maar je moet die wel even kijken voor het begin van het verhaal voor de handigheid.
Voor de rest zijn de series trouwens ook wel los te kijken omdat het min of meer elke keer een verhaal opzich zelf is, maar er zit wel een globale lijn in meestal waardoor het toch handig is om het in volgorde te kijken.

Enjoy, voor wie dit nooit gezien heeft :)

[ Bericht 1% gewijzigd door kree op 07-01-2023 00:56:24 ]
Do what you love, love what you do!
  Moderator woensdag 11 januari 2023 @ 20:39:19 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_207517317
Leuk nog een fan! Ik ben inmiddels bij S02, gaat niet zo vlot want elk seizoen was toen nog 21 afleveringen of meer :D Erg leuk om nogmaals terug te zien. Volgens mij heb ik destijds alles gezien, maar heel veel zegt me niks meer.

De film eerst terugkijken is wel handig idd, die heb ik pas veel later gekeken, toen was het al bijna niet meer nodig. Maar ik weet iig weer hoe dat met Ra was gegaan.

Trouwens wel irritant dat de films er niet op staan, tenminste, daar moet je dan weer voor betalen :') Dus dat was weer ouderwets torrenten.

De serie heeft de tand des tijds prima doorstaan, oké de special effects zijn wat minder maar het verhaal en de cast maakt dat helemaal goed.

[ Bericht 14% gewijzigd door Karina op 11-01-2023 20:44:50 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_207519277
Ik ben deze ook opnieuw gaan kijken, gaat niet snel nu nog maar aflevering 3 seizoen 1
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207521421
quote:
99s.gif Op woensdag 11 januari 2023 20:39 schreef Karina het volgende:
Leuk nog een fan! Ik ben inmiddels bij S02, gaat niet zo vlot want elk seizoen was toen nog 21 afleveringen of meer :D Erg leuk om nogmaals terug te zien. Volgens mij heb ik destijds alles gezien, maar heel veel zegt me niks meer.

De film eerst terugkijken is wel handig idd, die heb ik pas veel later gekeken, toen was het al bijna niet meer nodig. Maar ik weet iig weer hoe dat met Ra was gegaan.

Trouwens wel irritant dat de films er niet op staan, tenminste, daar moet je dan weer voor betalen :') Dus dat was weer ouderwets torrenten.

De serie heeft de tand des tijds prima doorstaan, oké de special effects zijn wat minder maar het verhaal en de cast maakt dat helemaal goed.
ja klopt, nu zijn die films (na de originele film dus) eigenlijk pas nodig na seizoen 10 ofzo van SG-1 en sowieso dan niet onwijs noodzakelijk meer om te kijken.

Heb ze wel opgezocht later en alsnog is het dan aardig om te zien wel. Ben wel een beetje afgehaakt eigenlijk na het eerste stuk Atlantis. vond het toen toch niet meer zo leuk.

Maar die oude zijn idd best ok om weer terug te zien. Best goed gemaakt ook nog wel voor die tijd.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 31 januari 2023 @ 22:02:53 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207798637
Ik heb laatst een poging gewaagd, ik ben alleen in slaap gevallen. Misschien zodirect nog een keer proberen.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')