abonnement Unibet Coolblue
pi_207450063

Kaleidoscope(2023)7action, crime, drama, thriller0TV-MA16Giancarlo Esposito, Rufus Sewell, Jai CourtneyCentered around the largest heist ever attempted, the vengeance and betrayals that surround it.

Iemand deze al gezien?

[ Bericht 41% gewijzigd door kree op 06-01-2023 23:14:20 ]
Do what you love, love what you do!
pi_207450224
1. “Violet: 24 Years Before the Heist”
2. “Green: 7 Years Before the Heist”
3. “Yellow: 6 Weeks Before The Heist”
4. “Orange: 3 Weeks Before the Heist”
5. “Blue: 5 Days Before the Heist”
6. “Red: The Morning After the Heist”
7. “Pink: 6 Months After”
8. “White: The Heist”
pi_207450250
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 22:57 schreef Benny het volgende:
1. “Violet: 24 Years Before the Heist”
2. “Green: 7 Years Before the Heist”
3. “Yellow: 6 Weeks Before The Heist”
4. “Orange: 3 Weeks Before the Heist”
5. “Blue: 5 Days Before the Heist”
6. “Red: The Morning After the Heist”
7. “Pink: 6 Months After”
8. “White: The Heist”
Thanks voor de toevoeging ;)

Het is een soort van niet lineair zoals ik het begrijp dus soort van Black Mirror idee lijkt mij dan.
Het wekte mijn interesse, maar voor ik eraan begin.
Is dit een leuke serie of totale bagger?

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 06-01-2023 23:50:06 ]
Do what you love, love what you do!
pi_207450703
Ik vond het geen reet aan. Cliché, karakters zijn heel voorspelbaar en oppervlakkig vind ik. Tel daar slechte dialogen en geen spanning bij op en het is gewoon een mediocre serie. 5/10, heb alleen yellow gekeken meer veel moeite.
pi_207450820
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 23:24 schreef boskameel het volgende:
Ik vond het geen reet aan. Cliché, karakters zijn heel voorspelbaar en oppervlakkig vind ik. Tel daar slechte dialogen en geen spanning bij op en het is gewoon een mediocre serie. 5/10, heb alleen yellow gekeken meer veel moeite.
Ok :D haalt het niet bij black mirror dan? Want die vond ik nl wel goed. Althans ook in het idee van dat het niet lineair is, dit is een ander genre natuurlijk.

Snap dat trouwens niet van dat het niet lineair zou zijn, want als je naar de titels kijkt dan zit er blijkbaar wel een volgorde in?
Do what you love, love what you do!
pi_207450857
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 23:30 schreef kree het volgende:

[..]
Ok :D haalt het niet bij black mirror dan? Want die vond ik nl wel goed. Althans ook in het idee van dat het niet lineair is, dit is een ander genre natuurlijk.
Nee Black Mirror is veel interessanter, ook al verschilde dat per aflevering, maar daar zaten hele goede tussen vond ik. De acteurs in Kaleidoscope passen totaal niet bij de rol die ze spelen en alles voelt heel geforceerd cool aan. Ik vond sommige scènes ook een beetje gejat uit lock, Stock and 2 Smoking Barrels qua sfeer.
pi_207450875
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 23:32 schreef boskameel het volgende:

[..]
Nee Black Mirror is veel interessanter, ook al verschilde dat per aflevering, maar daar zaten hele goede tussen vond ik. De acteurs in Kaleidoscope passen totaal niet bij de rol die ze spelen en alles voelt heel geforceerd cool aan. Ik vond sommige scènes ook een beetje gejat uit lock, Stock and 2 Smoking Barrels qua sfeer.
Ok duidelijk, nou zet deze maar op de "reserve" lijst dan voor nu denk ik :)

mocht jij trouwens een serie weten in de sfeer van black mirror, dan hou ik me van harte aanbevolen voor de tip :P
Do what you love, love what you do!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 7 januari 2023 @ 01:34:47 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_207452189
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 23:33 schreef kree het volgende:

[..]
Ok duidelijk, nou zet deze maar op de "reserve" lijst dan voor nu denk ik :)

mocht jij trouwens een serie weten in de sfeer van black mirror, dan hou ik me van harte aanbevolen voor de tip :P
Heb je de film choose or die al gezien?
Staat ook op Netflix is een prima film voor horror die wel veel wegheeft van black mirror.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_207452347
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Heb je de film choose or die al gezien?
Staat ook op Netflix is een prima film voor horror die wel veel wegheeft van black mirror.
Nee nog niet, thanks voor de tip :)
Do what you love, love what you do!
pi_207494344
Ik heb me door violet en green heen moeten worstelen. ik laat het hierbij. (maar smaken verschillen natuurlijk).
Krijg het gevoel dat het flink gehypet wordt omdat je de afleveringen blijkbaar in willekeurige volgorde kunt kijken, maar dat komt de kwaliteit niet ten goede.
  donderdag 12 januari 2023 @ 00:27:15 #11
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207520750
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 23:24 schreef boskameel het volgende:
Ik vond het geen reet aan. Cliché, karakters zijn heel voorspelbaar en oppervlakkig vind ik. Tel daar slechte dialogen en geen spanning bij op en het is gewoon een mediocre serie. 5/10, heb alleen yellow gekeken meer veel moeite.
Leuk hoe meningen verschillen. Ik vond het een uiterst vermakelijke serie. :) Beetje Ocean's 11 inclusief sommige humor, maar ook met ijskoude momenten waarin mensen genadeloos doodgaan. Dat heb je in Ocean's dan weer niet. Zeker corny momenten, maar ik heb me geen moment verveeld.
pi_207520968
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 00:27 schreef Repentless het volgende:

[..]
Leuk hoe meningen verschillen. Ik vond het een uiterst vermakelijke serie. :) Beetje Ocean's 11 inclusief sommige humor, maar ook met ijskoude momenten waarin mensen genadeloos doodgaan. Dat heb je in Ocean's dan weer niet. Zeker corny momenten, maar ik heb me geen moment verveeld.
ja de omschrijving sprak mij dus opzich ook wel aan. Wellicht verdient het gewoon een kans wel :)
zal niet de eerste serie zijn waarvan ik dacht dat het totale bagger was en het daarna toch ging binge watchen. dus ok :P

[ Bericht 2% gewijzigd door kree op 12-01-2023 04:28:12 ]
Do what you love, love what you do!
pi_207530517
Hype is zwaar overtrokken, wel leuk om "Gus" weer eens te zien, het is best vermakelijk maar niet meer dan dat.
Het is koud, het is guur....
pi_207684510
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Hype is zwaar overtrokken, wel leuk om "Gus" weer eens te zien, het is best vermakelijk maar niet meer dan dat.
Er is zo weinnig wat mij aanspreekt de laatste jaren.
pi_207685728
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:09 schreef Belugastroop het volgende:

[..]
Er is zo weinnig wat mij aanspreekt de laatste jaren.
Mij ook helaas. Het is allemaal zo matig en van hetzelfde. Tulsa King springt er echt uit dankzij Stallone. Maar verder?
Het is koud, het is guur....
pi_207685744
Was een zeer goede serie, kort maar krachtig en natuurlijk wel met een open eind maar zeker het kijken waard! :Y
Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')