Dat klinkt spannend, vooral dat van die neushoornquote:De eerste teaser voor 'GLADIATOR 2' toont Paul Mescal's reis om een gladiator te worden, inclusief een confrontatie met een neushoorn. Pedro Pascal en Paul Mescal staan vervolgens tegenover elkaar, beiden flink bebloed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, daarnaast heeft die film mij fan gemaakt van Hans Zimmer.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:37 schreef Cilantro het volgende:
Onlangs nog een keer Gladiator gekeken. Blijft een magistrale film.
Ik baar zijn kinderenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:52 schreef GGMM het volgende:
De eerste foto van Pedro Pascal als gladiator is uit
[ afbeelding ]
@:aberkullie @:ama
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:52 schreef GGMM het volgende:
De eerste foto van Pedro Pascal als gladiator is uit
[ afbeelding ]
@:aberkullie @:ama
Hier kijk ik zeker naar uit. Dit kan echt wel wat worden.quote:
Hoezo? Het vechten tegen een baviaan is iets wat in die tijd ook voorkwam. Deze werden kaal geschoren om er 'enger' uit te zien. Een baviaan is van nature ook agressief en te trainen. In Egypte werden ze bijvoorbeeld gebruikt als waakdier. Ik had het over de top gevonden als ze hier gorilla's voor hadden gebruikt. Dit is (redelijk) historie getrouw.quote:Op maandag 23 september 2024 19:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wtf
Ik sla dit ook over wat een debiel gedoe
Ik ga deze maandag in de bios kijken, dan volgt mijn review snel!quote:Op maandag 11 november 2024 19:48 schreef GGMM het volgende:
Vanaf vandaag zijn de REVIEWS uit
[ afbeelding ]
https://www.rottentomatoes.com/m/gladiator_ii
Niet slecht, zowaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |