Dat weet ik niet. Werd net op ingezoomd bij de zeearend stream.quote:
Oh ik kan zelf niet zoeken op mijn mobiel. Maar op de laptop wel, kan je met rechte muisknop op afbeelding zoeken op google zoeken aanklikkenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Werd net op ingezoomd bij de zeearend stream.
Het is een spreeuwquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh ik kan zelf niet zoeken op mijn mobiel. Maar op de laptop wel, kan je met rechte muisknop op afbeelding zoeken op google zoeken aanklikken
Ah okquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een spreeuw
En dankje voor de tip. Die kende ik nog niet
echt stom dat die functie is verdwenen op mobiel. Dan moet je google Lens gebruiken, maar dan moet je eerst foto opslaanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh ik kan zelf niet zoeken op mijn mobiel. Maar op de laptop wel, kan je met rechte muisknop op afbeelding zoeken op google zoeken aanklikken
Wist niet dat mobiel dat ook had .. wel idd dat je nu Google Lens hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt stom dat die functie is verdwenen op mobiel. Dan moet je google Lens gebruiken, maar dan moet je eerst foto opslaan
Als ik een foto maak staat die automatisch in google foto's ...... ga ik daarheen en scannen maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt stom dat die functie is verdwenen op mobiel. Dan moet je google Lens gebruiken, maar dan moet je eerst foto opslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |