Tristan en Davey en magtelquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:02 schreef Kinga het volgende:
Als het "publiek" ahem, kiest voor Tristan, dan wordt het Magtel. Als ze kiezen voor Paul wordt het met Danique. Andersom vind ik de setjes niet passen ofzo.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:07 schreef Meke het volgende:
Zin om op iedereen behalve Dylan te stemmen
Iets te braaf idd misschien, mag iets stouter als Dannyquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:07 schreef Meke het volgende:
Dat ideale schoonzoon vind ik ook wel een beetje
Ik bedoelde Tristanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:07 schreef Dave het volgende:
Dylan kan beter z’n lippen van elkaar doen als ie lacht
Dat heeft Davey veel meer. Had hem als Aladdin, geweldige professionalquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:08 schreef Dave het volgende:
[..]
Iets te braaf idd misschien, mag iets stouter als Danny
Echt nog amateurs, jonge jongens net van school.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Als ik ze zo bij elkaar zie vind ik het maar een groepje losers.
Ja ik zat te denken, zijn ze nou allemaal zo jong of word ik zelf oudquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Echt nog amateurs, jonge jongens net van school.
Gek he, dat er opeens een hele nieuwe garde musicalacteurs is.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken, zijn ze nou allemaal zo jong of word ik zelf oud
Ja toch. De plaatselijke musicalverenigingquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Als ik ze zo bij elkaar zie vind ik het maar een groepje losers.
Wil je een eerlijk of een aardig antwoord?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zat te denken, zijn ze nou allemaal zo jong of word ik zelf oud
Maarja de dames vind ik dit jaar ook niet echt wat, dus het is maar een beetje een matig seizoen helaas.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja toch. De plaatselijke musicalvereniging
Shay?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Ja ik zal wel narrowminded zijn maar ik vind dit gewoon geen Danny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |