abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207864254
Jason : "Zit je nou aan mijn bolletje"
Chiara : "Ja ik zit ff aan je bolletje"
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_207880355
pi_207882487
Die nu superaardig doen tegen Jason, mogen eruit.

Chaira is nu mijn nummer 1 die eruit moet.
Ook Rob mag eruit
pi_207999532
  woensdag 22 februari 2023 @ 20:13:34 #55
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_208104565
De koning van BB 2023.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_208313324
https://lovereality.nl/st(...)KFNN5ozYZodW5meD8SkA

In het artikel wordt de tweet van @ledn81 gebruikt

De terugkeer van Danny zorgt voor wat reuring in het Big Brother-huis en niet per se op een goede manier… Gisteren besloot de ‘comeback kid’ een plaagstootje uit te delen aan Jason, maar die was daar niet van gediend.

Eetgedrag

Waar hij het in het verleden misschien geslikt had, beet hij nu echter van zich af. Danny vroeg aan Jason: “Wil je nog een schepje…?” Waarmee hij doelde op het ‘vooroordeel’ dat zijn medebewoner veel eet. Ali: “Jason zal nooit ‘nee’ zeggen.” Jason: “Ali, het is een tijd goed gegaan. Maar ik wil niet weer elke dag wat over mijn eetgedrag horen!”

“Yeeeees!”

BigBrotherledn81 reageert op Twitter: “Jason bijt eindelijk van zich af. Danny stookt de bewoners afgelopen dagen op over het ‘meer’ eten van Jason en geeft hier zelfs een knipoog naar Lindsey als ie vraagt of Jason nog wat wil. We zijn weer een maand terug in de tijd.” Jas: “Yeeeees! Jason, zeg ’t ze!”
pi_208343663
Die ouders gisteren ook sympathieke mensen, en zijn broertje. Lieve mensen en daarom verdiend Jason de Winst. Maar wat ik al eerder heb gezegt, volgens mij moet er nu een Belg winnen. En dan gun ik het Bart wel.
pi_208419391
pi_208424205
De absolute opperbaas van dit seizoen. De inhoudslozen uit kamer rood (op Ali na) zijn zo doodsbang voor deze knul 😂 .
Leh-kùr
  vrijdag 17 maart 2023 @ 16:23:32 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208424350
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 16:09 schreef Willewa het volgende:
De absolute opperbaas van dit seizoen. De inhoudslozen uit kamer rood (op Ali na) zijn zo doodsbang voor deze knul 😂 .
De enige inhoud die Ali heeft zijn de snoepjes in z'n buik.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_208424952
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 16:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
De enige inhoud die Ali heeft zijn de snoepjes in z'n buik.
Dat vind ik echt gewoon pesterij. Ali heeft een heel goed hart, veel humor en een goede positieve vibe en ziel.

En ik doelde vooral op dat wie er doodsbang zijn voor Jason. Danny, Lindsey en Charlotte, vooral de eerste 2 poepen alle kleuren in hun broek van em omdat het bijna eng is hoe ver, volwassen en authentiek deze gast al op die leeftijd is.
Leh-kùr
  vrijdag 17 maart 2023 @ 18:12:42 #62
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208425505
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 17:23 schreef Willewa het volgende:

[..]
Dat vind ik echt gewoon pesterij. Ali heeft een heel goed hart, veel humor en een goede positieve vibe en ziel.

En ik doelde vooral op dat wie er doodsbang zijn voor Jason. Danny, Lindsey en Charlotte, vooral de eerste 2 poepen alle kleuren in hun broek van em omdat het bijna eng is hoe ver, volwassen en authentiek deze gast al op die leeftijd is.
Ali lijkt op bepaalde gebieden misschien dom, maar dat is hij totaal niet. Hij is opgegroeid in én leeft voornamelijk in een Turkse omgeving. Veel dingen die voor de niet-turkse mens simpel.zijn, is dat dan voor hem niet. De betekenis van naïef wist ie wel, maar dat dat dan "naïef" heet niet, simpelweg omdat ze dat woord in zijn leefomgeving zelden tot nooit gebruiken. Je kan iemand niet dom noemen als ze iets niet weten vanwege cultuur.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_208425654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 18:12 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ali lijkt op bepaalde gebieden misschien dom, maar dat is hij totaal niet. Hij is opgegroeid in én leeft voornamelijk in een Turkse omgeving. Veel dingen die voor de niet-turkse mens simpel.zijn, is dat dan voor hem niet. De betekenis van naïef wist ie wel, maar dat dat dan "naïef" heet niet, simpelweg omdat ze dat woord in zijn leefomgeving zelden tot nooit gebruiken. Je kan iemand niet dom noemen als ze iets niet weten vanwege cultuur.
Precies, eens. Een hoop van z’n dingetjes hebben met verwarring van taal te maken.

Kikkererwten, ik weet bijna zeker, verwarren met eitjes (erwtjes-eitjes, de fout is gauw gemaakt voor iemand uit een andere cultuur) als in visseneitjes als in kaviaar. Maar het lijkt soms wel dat ik de enige ben die dat kan bedenken. Ik snap dat het dom overkomt als je er oppervlakkig naar luistert en dan stopt met nadenken, maar je kan ook gaan inleven ‘hoe zal ie dit bedoeld hebben’ en het begrijpelijk maken. Maar het is populair om half na te denken en als er dan vertier en pesterijen uit voort kunnen komen, kiest het gros van de mensen daarvoor. Vanuit instinct lijkt het wel.

Daarnaast heeft ie gister heel duidelijk uitgelegd hoe voetbal op hoog semi-prof niveau, een heel groot deel van zijn leven heeft bezeten de afgelopen 15 jaar. Als je 15 jaar tunnelvisie gaat op je passie dan mis je een hoop van alles daarbuiten. Zie je wel vaker bij topsporters denk ik. Niet steevast maar gewoon vrij normaal. Dus dan kan je wat meer wereldvreemd dan gemiddeld zijn. Je hebt maar beperkte aandacht en tijd.

Pak daar die andere cultuur en achtergrond bij en dan maakt het alles erg begrijpelijk.

Ali pesten is gewoon populair geworden. Pesten is sowieso superonnodig populair onder mensen helaas. Vaak om dingen waar iemand niks aan kan doen. Is gewoon kuddegedrag. En in dit topic ook extra onnodig omdat het me puur ging om dat Ali geen angst voor Jason heeft, uit die kamer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Willewa op 17-03-2023 18:34:32 ]
Leh-kùr
  Moderator zaterdag 18 maart 2023 @ 07:58:10 #64
388664 crew  Dotteke
pi_208431772
Dit is het topic van Jason :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 18 maart 2023 @ 10:50:36 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208433225
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 17:23 schreef Willewa het volgende:

[..]

Daar ben ik t niet mee eens. Zodra hem
Iets niet zint is t meteen een klein kind. Dat agressieve gedrag toen bart hem zogezegd onderbrak. En dat gezeur om t eten en coins van andere.

En volwassen? Kijken wij naar dezelfde Ali?
L'Amour menaçant:
  zaterdag 18 maart 2023 @ 10:52:59 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208433251
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Dit is het topic van Jason :D
Die begin ik steeds meer te waarderen. Van rare eport snuiter naar zeer volwassen voor zijn leeftijd. Je ziet hem echt groeien in t huis.
L'Amour menaçant:
pi_208437278
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2023 10:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Daar ben ik t niet mee eens. Zodra hem
Iets niet zint is t meteen een klein kind. Dat agressieve gedrag toen bart hem zogezegd onderbrak. En dat gezeur om t eten en coins van andere.

En volwassen? Kijken wij naar dezelfde Ali?
Waar tover je het woord ‘volwassen’ vandaan? En omdat je met een paar voorbeeldjes gooit, is iemand niet gelijk een slecht mens. Internet verwacht veel te vaak uiterste perfectie van publieke figuren, heel onrealistisch. Zet het eens af tegen al het andere.

Punt is, dit is het Jason-topic en ik illustreerde enkel wie doodsbang voor Jason waren, en voegde daar voor de duidelijkheid Ali niet bij. Je hebt al een paar keer dingen anders geïnterpreteerd dan hoe het er stond ;) En ineens was dat blijkbaar weer een ingang om Ali te pesten, ik zie dat veel te veel gebeuren op het internet inmiddels. Om z’n ‘domheid’, wat we hier ook nog breeduit uitleggen dat dat aardig vertekend is. Dat moet je willen zien en wat dieper voor inleven, alles is al uitgelegd hierboven.

Je mening mag ervan verschillen maar ik zou wel adviseren niet te hard te oordelen. Ik zie dat enorm veel, terwijl mensen zelf aan de lopende band rommel veroorzaken in dit leven en dus zelf vaak ook verre van perfect zijn. Het is allemaal heel makkelijk oordelen kijkend met helikopter view vanaf de zijlijn. Van henzelf zijn mensen gauw weer van alles vergeten, maar van een ander onthouden ze alles en schromen ze niet om een bepaald puntje er eindeloos bij te pakken.

Verder snap ik niet zo goed waarom dit hele gesprek nodig is, het ging daar helemaal niet over ;) Jason is een opperbaas en daar zijn wat mensen heel duidelijk bang voor, dat is alles wat ik zei ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Willewa op 18-03-2023 17:26:34 ]
Leh-kùr
  zaterdag 18 maart 2023 @ 22:45:02 #68
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208443798
twitter
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_208446778
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 21:23:12 #70
388664 crew  Dotteke
pi_208620597
Jason heeft het BB huis verlaten hij heeft net de finale niet gehaald

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 1 april 2023 @ 21:24:26 #71
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208620625
Morele winnaar
  maandag 3 april 2023 @ 11:10:42 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208639493
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 21:24 schreef marky het volgende:
Morele winnaar
Waarom? Wat heeft Bart immoreler gedaan dan?
L'Amour menaçant:
  maandag 3 april 2023 @ 16:08:34 #73
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208642714
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 11:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Waarom? Wat heeft Bart immoreler gedaan dan?
Heeft het minder netjes gedaan. Veel meer stiekem geweest.
  maandag 3 april 2023 @ 16:12:32 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_208642752
Niets van gezien.
Zoals?
L'Amour menaçant:
  maandag 3 april 2023 @ 16:41:26 #75
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208643177
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2023 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Niets van gezien.
Zoals?
Het roddelen over de andere. Ali zeggen ik ga je nu niet nomineren maar een week later wel. In de laarste weken compleet meningloos blijven. Er was geen gesprek meer mee te voeren.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 4
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')