De enige inhoud die Ali heeft zijn de snoepjes in z'n buik.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:09 schreef Willewa het volgende:
De absolute opperbaas van dit seizoen. De inhoudslozen uit kamer rood (op Ali na) zijn zo doodsbang voor deze knul 😂 .
Dat vind ik echt gewoon pesterij. Ali heeft een heel goed hart, veel humor en een goede positieve vibe en ziel.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De enige inhoud die Ali heeft zijn de snoepjes in z'n buik.
Ali lijkt op bepaalde gebieden misschien dom, maar dat is hij totaal niet. Hij is opgegroeid in én leeft voornamelijk in een Turkse omgeving. Veel dingen die voor de niet-turkse mens simpel.zijn, is dat dan voor hem niet. De betekenis van naïef wist ie wel, maar dat dat dan "naïef" heet niet, simpelweg omdat ze dat woord in zijn leefomgeving zelden tot nooit gebruiken. Je kan iemand niet dom noemen als ze iets niet weten vanwege cultuur.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat vind ik echt gewoon pesterij. Ali heeft een heel goed hart, veel humor en een goede positieve vibe en ziel.
En ik doelde vooral op dat wie er doodsbang zijn voor Jason. Danny, Lindsey en Charlotte, vooral de eerste 2 poepen alle kleuren in hun broek van em omdat het bijna eng is hoe ver, volwassen en authentiek deze gast al op die leeftijd is.
Precies, eens. Een hoop van z’n dingetjes hebben met verwarring van taal te maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 18:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ali lijkt op bepaalde gebieden misschien dom, maar dat is hij totaal niet. Hij is opgegroeid in én leeft voornamelijk in een Turkse omgeving. Veel dingen die voor de niet-turkse mens simpel.zijn, is dat dan voor hem niet. De betekenis van naïef wist ie wel, maar dat dat dan "naïef" heet niet, simpelweg omdat ze dat woord in zijn leefomgeving zelden tot nooit gebruiken. Je kan iemand niet dom noemen als ze iets niet weten vanwege cultuur.
Daar ben ik t niet mee eens. Zodra hemquote:Op vrijdag 17 maart 2023 17:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat vind ik echt gewoon pesterij. Ali heeft een heel goed hart, veel humor en een goede positieve vibe en ziel.
Die begin ik steeds meer te waarderen. Van rare eport snuiter naar zeer volwassen voor zijn leeftijd. Je ziet hem echt groeien in t huis.quote:
Waar tover je het woord ‘volwassen’ vandaan? En omdat je met een paar voorbeeldjes gooit, is iemand niet gelijk een slecht mens. Internet verwacht veel te vaak uiterste perfectie van publieke figuren, heel onrealistisch. Zet het eens af tegen al het andere.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik t niet mee eens. Zodra hem
Iets niet zint is t meteen een klein kind. Dat agressieve gedrag toen bart hem zogezegd onderbrak. En dat gezeur om t eten en coins van andere.
En volwassen? Kijken wij naar dezelfde Ali?
Waarom? Wat heeft Bart immoreler gedaan dan?quote:
Heeft het minder netjes gedaan. Veel meer stiekem geweest.quote:Op maandag 3 april 2023 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft Bart immoreler gedaan dan?
Het roddelen over de andere. Ali zeggen ik ga je nu niet nomineren maar een week later wel. In de laarste weken compleet meningloos blijven. Er was geen gesprek meer mee te voeren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |