Het zal je misschien verbazen maar je kan zo'n topic wat soepeler laten verlopen door:quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:09 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
Mijn binnenspiegel is afgebroken.
Nu zit die met een schuif op de voorruit.
Heb een nieuwe besteld echter die past niet.
Zit wel een nieuw blokje bij waarover de spiegel schuift.
Waarmee kan ik dat blokje het beste op het oude blokje vast lijmen?
(Beide van metaal.)
Zie het namelijk niet zitten het oude blokje van de ruit te halen.
Groet prettige 2023 en alvast bedankt,
Rudolf
Alleen niet verplicht als de auto een linker- en rechterbuitenspiegel heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:15 schreef kree het volgende:
aan de andere kant, die binnenspiegel is volgens mij sowieso niet verplicht.
Ja dat klopt. Maargoed aangezien dat wel soort van standaard is had ik het er niet bijgezetquote:Op vrijdag 6 januari 2023 06:41 schreef bami_haar het volgende:
[..]
Alleen niet verplicht als de auto een linker- en rechterbuitenspiegel heeft
De rechter buitenspiegel is niet verplicht als het voertuig een binnenspiegel heeft (en vóór 26 januari 2010 in gebruik genomen is). De binnenspiegel is altijd verplicht, tenzij deze geen zicht naar achteren geeft. Bijvoorbeeld doordat de auto niet van een achterruit voorzien is.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 06:41 schreef bami_haar het volgende:
[..]
Alleen niet verplicht als de auto een linker- en rechterbuitenspiegel heeft
Zijramen ook niet, koelvloeistof ook niet, en een tankdop ook niet. Toch is het wel verdomde handig.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 00:15 schreef kree het volgende:
aan de andere kant, die binnenspiegel is volgens mij sowieso niet verplicht.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 09:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Zijramen ook niet, koelvloeistof ook niet, en een tankdop ook niet. Toch is het wel verdomde handig.
Bijvoorbeeld: Je wil je auto verzetten terwijl je bezopen bent, en rijdt plots tegen de auto van de buurman aan. Met binnenspiegel had diegene dat misschien wel gezien. Zonder binnenspiegel is diegene zijn rijbewijs kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |