Ja wel leuker als straksquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:07 schreef suzi1 het volgende:
ach schei uit hahahaha jouw ogen zeggen ik hou zoveel van jou
Berry van Peer als ik moet gokkenquote:
we gaan niet meer op vakantie zonder soesjequote:Op donderdag 5 januari 2023 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje spreekt aardig woordje over de grens voor verkansie
misschien een gast voor straks tijdens service for dreamersquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
vast een fan, want hij staat nu ook foto's te maken
ja dat dusquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
en die komt dan straks z'n favoriete plaat aankondigen en vertellen wat die voor hem betekend heeft
wanneer soesje meegaat want zij spreekt een aardig woordje over de grensquote:
dit kunnen we regelen!quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wanneer soesje meegaat want zij spreekt een aardig woordje over de grens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ja dat magniemeer hequote:Op donderdag 5 januari 2023 20:17 schreef suzi1 het volgende:
haal me maar op met de escoot. geen helm!
quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:18 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Maakt het uit waar?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:19 schreef suzi1 het volgende:
heb jij nog haar? dan touperen we het in een mooie bol
Ja het begint weerquote:
quote:
quote:
quote:
zoo ja echt goed beeld johquote:Op donderdag 5 januari 2023 20:30 schreef engine het volgende:
Ze kunnen het ook wel echt mooi in beeld brengen vanuit drie bestuurbare camera's.
dan ga ik zo maar is beginnen met seizoentje 2quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:26 schreef suzi1 het volgende:
goed! had ik niet gedacht. ik schrok zelfs een keer
Die ken ik er nog eentjequote:
daar had ik het overquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Die ken ik er nog eentje![]()
[ afbeelding ]
lekker lang want prijsplafond nu he!quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:00 schreef suzi1 het volgende:
ik ga even snel douchen. is dat ook weer achter de rug
Was druk met gifje maken en kijken en hier posten en en enquote:
Krijgt goed te eten in ieder gevalquote:
eigenlijk is douchen en koken helemaal niks vergeleken met verwarmingquote:
klopt inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eigenlijk is douchen en koken helemaal niks vergeleken met verwarming
Ik heb wel een ideetjequote:Op donderdag 5 januari 2023 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
dan denk ik wel wtf doen ze dat ze zoveel gas verbruikenuberkoukleumen ofzo
Niet geloof ik. Dat schatten ze als je het niet zelf door geeft.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:23 schreef suzi1 het volgende:
maar is het niet raar, ik geef zelf de standen door. hoe weten ze dan wat ik in al die aparte maanden dan heb verbruikt?
geen slimme meter?quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:24 schreef suzi1 het volgende:
ik geef het wel door, maar dat is 2xpj ofzo.
ik had tijdje terug foto gemaakt, maar die accepteerde ze niet. en mag maar 3x proberenquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
straks mag je elke maand foto's maken genot
Heb het eens 1,5 jaar ofzo niet gedaan. Dan betaal je gewoon wat hun schatten dat je verbruikt hebt. Toen ik het daarna weer doorgaf kreeg ik eens een leuk bedrag terug.quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:25 schreef suzi1 het volgende:
1 jan moest dat weer en dan zie ik die grafiek, en dan denk ik, wat weet jij
Daar kreeg ik toen ook ruzie mee....ik intypen...zegt die app...da kan niequote:Op donderdag 5 januari 2023 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
je moet dan wel de cijfertjes overtypen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 21:46 schreef engine het volgende:
Gaat iemand viesdik worden![]()
[ afbeelding ]
Lekker visjequote:
ik zat het net te denkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:52 schreef engine het volgende:
Ik weet niet of papa arend het kuikentje al gezien heeft.
Dag daagquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
papa zegt jooo ik ga weer eten halen joe joe
Zijn ze wel maar het vrouwtje bepaald. Als die zegt dat hij kan wieberen dan is het tijd om te wieberenquote:
ja mooi he, vrouwtje ook veel groter dus ik snap het welquote:Op donderdag 5 januari 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn ze wel maar het vrouwtje bepaald. Als die zegt dat hij kan wieberen dan is het tijd om te wieberen
Ja dat onhandige is leukquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
dat kuikentje bungelt zo schattig
quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:04 schreef engine het volgende:
Papa heeft even geen tijd. Druk met de verbouwing.
quote:Op donderdag 5 januari 2023 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
zit wat op je neus
[ afbeelding ]
Ja echt veelquote:
Oh is dit weer papa.quote:
quote:
Die blijven minder bij het nest. Die hebben mini drones nodigquote:Op donderdag 5 januari 2023 22:53 schreef Schakeltopia het volgende:
zulke camera's moet je ook bij de uiltjes hebben man, genot
klopt en moet steeds op pauze als ik iets anders doe want anders volg ik het japans nietquote:Op donderdag 5 januari 2023 23:17 schreef suzi1 het volgende:
soms is dat niet erg. want anders issie zo voorbij
En hij had nog wel dikke vis besteldquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2023 23:27 schreef engine het volgende:
[..]
En hij had nog wel dikke vis besteld
quote:
Ja zat weer helemaal onderquote:
Mooi gecaptquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:39 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine eitje open snel snel
[ afbeelding ]
hopelijk is ie niet kapot gemaakt ofzo
oh hij is er alweer op gaan zitten
ben bang dat het gat perongeluk in het eitje is gepiktquote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:08 schreef engine het volgende:
Nog geen tweede kuiken. Het nest is nu even te zien.
Mini even lekker wiebelen
haha jaquote:
Is wachten tot de tweede ei uit gaat komenquote:
Volgens mij kan daar wel even tussen zitten. Maar per ongeluk zou kunnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ei zag er nog precies zo uit als vanmiddag. kan bijna niet zo lang duren als er al zo'n gaatje in geprikt is lijkt mij
ja er zit dus al wel een gaatje in, die spotte ik vanmiddag, maar er lijkt verder niets gebeurd te zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is wachten tot de tweede ei uit gaat komen
Lekker rustig aan danquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik skip even de wiebel sessie moet even rust aan de kop hebben
Duurt meestal ook wel even.. afwachten dus, jammer dat er geen live stream van isquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja er zit dus al wel een gaatje in, die spotte ik vanmiddag, maar er lijkt verder niets gebeurd te zijn
laten we het hopen, twee van die kleintjes is wel extra genotquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:03 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij kan daar wel even tussen zitten. Maar per ongeluk zou kunnen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Duurt meestal ook wel even.. afwachten dus, jammer dat er geen live stream van is
Geboortequote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
laten we het hopen, twee van die kleintjes is wel extra genot
wow!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Geboorte
Het duurt ongeveer 27-30 uur van het eerste teken van uitkomen tot dat de jongen daadwerkelijk uit het ei gekropen zijn. Dit gebeurt meestal s nachts. Het ei zal met de wijzers van de klok mee opengemaakt worden.
Dit gaat wel over de Europese zeearend maar denk dat het vergelijkbaar is met de Amerikaanse zeearend.
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:07 schreef Schakeltopia het volgende:
vanmiddag scheet er een vogel op de camera
gelukkig is dat ergens richting de takken waar ze op zitten in de boom en niet het nest shot
hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Bij beleef de lente van de vogelbescherming vorig jaar of afgelopen jaar scheet één van de jonge zeearendjes uit het nest precies over de camera heenNiks meer te volgen.
haha hoe is het mogelijk hequote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:15 schreef engine het volgende:
[..]
Was toch een ouder zie ik nu.
https://www.vogelbescherm(...)/bekijken/voltreffer
Ja waarschijnlijk. Volgens mij is dat ook een goed teken als het ei beweegt.quote:
ik zie vooral die vogels die erop gaan zitten veel bewegenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk. Volgens mij is dat ook een goed teken als het ei beweegt.
Ja dat moet ookquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zie vooral die vogels die erop gaan zitten veel bewegen
Daar heb ik meer klachten over gelezen. Hier is het ook traag.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb beetje ruzie met fok auto verversen
Wat bij mij helpt is even op ander tabje te klikken en dan terug...dan ververst het wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ja best irritant, dan denk je dat er niet gepost is, maar dan is er wel wat gepost
Wel irritantquote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ik krijg nu bijv een melding dat jij mij quote, maar ik zie de quote hier niet verschijnen
- nu wel natuurljik omdat ik zelf post
quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Hier hebben we vorig seizoen ook wel meegekeken. Zag vanmiddag dat er weer een uil in de kast zit
Nu 's avonds is kast leeg uiteraard.
quote:
potverdikkie lets goooquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:12 schreef engine het volgende:
Ik ga even paar rondjes lopen door m'n huisje. Nog 500 stappen voor de 10.000
Als iedere wiebel als stap zou tellen was ik er al geweestquote:
netjes hoor, gezond bezigquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Als iedere wiebel als stap zou tellen was ik er al geweest
Ja valt wel meequote:
Geen zorgen. De meeste schakels blijven zittenquote:
Lekker mediterraans tijdstipquote:
Hachee met rode koolquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker mediterraans tijdstipWat heb je gegeten?
Show is weer overquote:
Uiteraard is wel het lekkerstquote:
JOOO!!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:11 schreef engine het volgende:
@:schakeltopia
Het ziet er toch wel goed uit![]()
Zie je het kuikentje bewegen?
[ afbeelding ]
Cap komt uit deze video:
Hopelijk morgen te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |