Dankje!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bijna thuis dus. Goede reis nog.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, hoe waren de piramides?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
En een dubbelgelukkig Nieuwjaar voor @:GGMM
Snorkelen met haaien is spannender.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, hoe waren de piramides?
quote:Het Amerikaanse bankconcern Wells Fargo heeft een topman van zijn Indiase afdeling ontslagen, omdat hij op een Air India-vlucht van New York naar Delhi over een medereiziger zou hebben geplast. Het incident gebeurde eind november.
Het gaat om Shankar Mishra (34), die vicepresident was van de Indiase tak van Wells Fargo, een van de grootste banken ter wereld. Hij zou op de vlucht dronken zijn geweest, zijn broek hebben geopend en over de medepassagier van 72 jaar oud hebben geürineerd.
Ik heb wel de copyright op jouw Twitternaamquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat jij dat was op d'n twitter.
Misschien was het Patricia Paay.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
Niet alleen poepen op straat, ook plassen over anderen in het vliegtuig @:Zipportal
[..]
Die schikt niet voor 15000 roepies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Volgens de vrouw barstte de man, toen hij weer enigszins nuchter was, in tranen uit en smeekte hij haar om vooral geen klacht in te dienen. Zijn advocaat stelt dat hij de zaak voor 15.000 roepies (170 euro) heeft geschikt met de vrouw en haar heeft gecompenseerd. Of dat ook echt zo is, is onduidelijk.
Dat ik er zo naast kan zitten!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Patricia is 73 jaar oud helaas
Iets anders kan ik ook niet bedenken.quote:
dat is netjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
@:atypisch net voor de derde keer oprij eerste in battlegrounds
Beterschap maatquote:
Bedankt maat, jij hetzelfde gewenst!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
En een dubbelgelukkig Nieuwjaar voor @:GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |