Hahaatjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je zult het dan nu wel even koud hebben
haahahah
Eigenlijk is die gewoon Monaacs inmiddels. Maar boeiend: hij is een Limburger uiteindelijk. Veel meer Limburgs dan Belgisch in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juichen voor Belgen als een trotse Nederlander
Ooit weleens bij een circuit geweest? Coureurs zijn gewoon best wel beasted hoor. Valt ook zeker goed bij de dames.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk is die gewoon Monaacs inmiddels. Maar boeiend: hij is een Limburger uiteindelijk. Veel meer Limburgs dan Belgisch in ieder geval
[..]
Ooit weleens bij een circuit geweest? Coureurs zijn gewoon best wel beasted hoor. Valt ook zeker goed bij de dames.
Maar ja naar mannen in kort broekje kijken is natuurlijk ook hartstikke enig
Doe ze de groetjesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Kip saladequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
snert uit de vriezerquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Beasted
Beasted is a word annoying little squeaker fucks use in call of duty when they absolutely destroy you.
Dankjewelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
En een dubbelgelukkig Nieuwjaar voor @:GGMM
Ik wist trouwens niet dat jij dat was op d'n twitter.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:45 schreef Sked het volgende:
[..]
DankjewelJij ook een fijn 2023 toegewenst.
Je was wel pijlsnel met me terugvolgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat jij dat was op d'n twitter.
jij ook beste wensen ronquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:44 schreef DonRaja het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
En een dubbelgelukkig Nieuwjaar voor @:GGMM
Kreeg een notificatie en klikte op volg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Je was wel pijlsnel met me terugvolgen.
Was zeker leuk, nog een kleine 3 uur vliegen nu.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:54 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Don. Hopelijk heb je het leuk gehad in Egypte.
Naar NL of ga je verder weg?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was zeker leuk, nog een kleine 3 uur vliegen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |