Is dit de begrafenis van Pelé?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:14 schreef 3rr0r het volgende:
In Brazilie zijn ze bezig met hun eigen bestorming
[ afbeelding ]
Ik heb een beetje het idee dat die servers op hun einde lopen.quote:
O ja, nu ik goed kijk zie ik rookbommen, dat is voor een begrafenis wel wat ongebruikelijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bestorming parlementsgebouw maar zou wel een mooie urn zijn.
Traangas, voor wie niet emotioneel genoeg doet.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, nu ik goed kijk zie ik rookbommen, dat is voor een begrafenis wel wat ongebruikelijk.
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Traangas, voor wie niet emotioneel genoeg doet.
Ranzig spulquote:Op zondag 8 januari 2023 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
Als je je door een beetje traangas al terug laat dringen, dan heb je weinig hart voor de zaak.
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ranzig spul
Keer goed van moeten kotsen
En door politie die A2 Racer aan het spelen is?quote:Op zondag 8 januari 2023 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
Als je je door een beetje traangas al terug laat dringen, dan heb je weinig hart voor de zaak.
Vooral in Frankrijk en Zwitserland zo bleekquote:Op zondag 8 januari 2023 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bij supporters zijn ze soms aardig snel met dat spul.
Geloof het direct. Een keer nietsvermoedend uit een kroeg in Groningen gestapt, de Grote Markt op, bleek de politie net voor FC Groningen hooligans dat spul te hebben gebruikt. Tranen en wazig zien, spoelen maar en dan nog best lang last en dat was dan iets wat er al eventjes hing.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral in Frankrijk en Zwitserland zo bleek
Ook echt van een centimeter of 20 zo’n handspuit vol in m’n bek. Een uur lang niks kunnen zien en wekenlang een geïrriteerde huid
Dan spring je toch op de motorkap, die mensen kijken echt nooit films.quote:Op zondag 8 januari 2023 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En door politie die A2 Racer aan het spelen is?
[ twitter ]
quote:Op zondag 8 januari 2023 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral in Frankrijk en Zwitserland zo bleek
Ook echt van een centimeter of 20 zo’n handspuit vol in m’n bek. Een uur lang niks kunnen zien en wekenlang een geïrriteerde huid
Van wie heb je die truc geleerd? Seagal, Norris, Van Damme of Willis?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan spring je toch op de motorkap, die mensen kijken echt nooit films.
En ik hielp alleen een handje bij het openmaken van een hek omdat er wat mensen verdrukt werdenquote:
Die zouden gewoon door de voorraam springen.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van wie heb je die truc geleerd? Seagal, Norris, Van Damme of Willis?
Een Itaewon voorkomen dusquote:Op zondag 8 januari 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik hielp alleen een handje bij het openmaken van een hek omdat er wat mensen verdrukt werden
Schwarzenegger vergeten in deze opsomming is een misdaad tegen de mensheid.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van wie heb je die truc geleerd? Seagal, Norris, Van Damme of Willis?
Lijkt me dat die de auto opgeblazen heeft eer die in de buurt komtquote:Op zondag 8 januari 2023 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schwarzenegger vergeten in deze opsomming is een misdaad tegen de mensheid.
Allemaal op Willis na wellicht. Dit lijkt mij meer een taak voor een type Jackiequote:Op zondag 8 januari 2023 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me dat die de auto opgeblazen heeft eer die in de buurt komt
Daar vragen ze dan ook wel om.quote:Op zondag 8 januari 2023 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Als ze een politieman gaan lynchen zullen er zo wel doden gaan vallen onder de bolsonaros
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |