Self defence is een ruim begrip, verder prima dit, scheelt de belastingbetaler weer een hoop kosten.quote:
Egyptequote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:54 schreef Scrummie het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Don. Hopelijk heb je het leuk gehad in Egypte.
Goedemorgenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemorgen
Gefeliciteerd @:sked
GM @:onlogisch
Pamflets in het Gelredomme uitdelen lijkt mij een goede pr-stunt. Nog meer types als @yats in vblquote:Op zondag 8 januari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt één van je eerste taken?
Dat ga ik natuurlijk nog niet uit de doeken doen. Het moet een beetje spannend blijven. Maar wat mij betreft ga ik flink aan de slag.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat wordt één van je eerste taken?
Dan laat ik hem dat doen.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pamflets in het Gelredomme uitdelen lijkt mij een goede pr-stunt. Nog meer types als @:yats in vbl
Ben benieuwd.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk nog niet uit de doeken doen. Het moet een beetje spannend blijven. Maar wat mij betreft ga ik flink aan de slag.
betalen ze voor PR wel een kleine vergoeding?quote:Op zondag 8 januari 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk nog niet uit de doeken doen. Het moet een beetje spannend blijven. Maar wat mij betreft ga ik flink aan de slag.
[..]
Dan laat ik hem dat doen.
Helaas. Al maakt het mij weinig uit.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
betalen ze voor PR wel een kleine vergoeding?
Gelukkig kregen wij gewoon nog kerstpakketten en bedrijfsfeestjes als moderator.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
betalen ze voor PR wel een kleine vergoeding?
nu moet het allemaal naar 'de servers'quote:Op zondag 8 januari 2023 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig kregen wij gewoon nog kerstpakketten en bedrijfsfeestjes als moderator.
Moet morgen weer werken spijtig he?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nu moet het allemaal naar 'de servers'
weet niet, wat zou je anders doen?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet morgen weer werken spijtig he?
Deze maand redelijk wat dagen nachtwerk in Rotterdam anders zou ik je gelijk geven.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet, wat zou je anders doen?
ik heb al een paar jaar maar één dag in de week vrij
(lol)
Je schrijft Bitcoin pionier verkeerd.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze maand redelijk wat dagen nachtwerk in Rotterdam anders zou ik je gelijk geven.
En ach, zzp'er leven toch(jij dan)
Mooi hoe jij in de Feyenoordreeks acteert als stressbal en de persoonlijke aanvallen voor lief neemt om te de-escaleren.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je schrijft Bitcoin pionier verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |