abonnement Unibet Coolblue
pi_207424654

quote:
Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.


[ Bericht 38% gewijzigd door MadMaster op 05-01-2023 21:33:21 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207427772
De OP kan wel een update gebruiken. Zo is het nieuwe seizoen dinsdag 3 januari 2023 begonnen op televisie.

On topic: Martijn viel mij gisterenavond tegen. Dat geschreeuw vanuit de auto over de lange Brabantse nachten, de toost waarin hij onbedoeld suggereert dat dit een match is tussen twee alcoholisten. Hij lijkt zo ontzettend graag op de voorgrond te willen staan. Een lange vent die bang is niet gezien te worden. Je zag bij hem eigenlijk direct terug waar die expert bang voor was: heel veel zenden, maar luisteren .... Ik hoop voor Nicole dat het de zenuwen waren.
  Moderator donderdag 5 januari 2023 @ 11:29:01 #3
382129 crew  Donna
pi_207428449
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Aflevering 2 gezien, god wat irriteer ik me aan zowat alles bij die bruiloft van die Martijn en Nicole. Met name hij is een hele pedante kerel, een soort Bas Smit met Brabantse tongval en dan al die soort wanhopige herintredende soppende huisvrouwen eromheen qua vriendinnenclub. :')
Hahahaha. Echt he?
pi_207428501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 10:28 schreef Groepfunder het volgende:
De OP kan wel een update gebruiken. Zo is het nieuwe seizoen dinsdag 3 januari 2023 begonnen op televisie.

On topic: Martijn viel mij gisterenavond tegen. Dat geschreeuw vanuit de auto over de lange Brabantse nachten, de toost waarin hij onbedoeld suggereert dat dit een match is tussen twee alcoholisten. Hij lijkt zo ontzettend graag op de voorgrond te willen staan. Een lange vent die bang is niet gezien te worden. Je zag bij hem eigenlijk direct terug waar die expert bang voor was: heel veel zenden, maar luisteren .... Ik hoop voor Nicole dat het de zenuwen waren.
Precies dit ja, ongelofelijke blaaskaak _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207428519
Het viel me op dat die blaaskaak zijn bruid nauwelijks aankeek. Zij heeft nog wel een open blik, maar hij is constant aan het wegkijken.

Verder begrijp ik nog steeds niets van het Ibiza-verhaal, want hoe allerlei mensen goede vrienden zijn (zelfs uitgenodigd voor een bruiloft), maar de twee hoofdpersonen elkaar dan nooit zijn tegengekomen op feestjes of dergelijke, is me een raadsel.

Alle moeders zijn trouwens een beetje van het padje af. Ik denk dat de moeder met de rokerstanden soms een ochtendsherrietje neemt bij haar Belinda Menthol. Maar goed, wel lief verder natuurlijk.

Heerlijk gepsychologiseer van de kouwe grond, bij dit programma. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_207428981
vertrouw die Martijn voor geen meter. Je ziet aan die autorit al dat die uiteindelijk een heel vervelend mannetje gaat zijn.

Die gozer uit Enschede lijkt me wel toffe peer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_207429002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 11:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Het viel me op dat die blaaskaak zijn bruid nauwelijks aankeek. Zij heeft nog wel een open blik, maar hij is constant aan het wegkijken.

Verder begrijp ik nog steeds niets van het Ibiza-verhaal, want hoe allerlei mensen goede vrienden zijn (zelfs uitgenodigd voor een bruiloft), maar de twee hoofdpersonen elkaar dan nooit zijn tegengekomen op feestjes of dergelijke, is me een raadsel.

Alle moeders zijn trouwens een beetje van het padje af. Ik denk dat de moeder met de rokerstanden soms een ochtendsherrietje neemt bij haar Belinda Menthol. Maar goed, wel lief verder natuurlijk.

Heerlijk gepsychologiseer van de kouwe grond, bij dit programma. :D
Hij gooide ook meerdere keren zijn armen over elkaar tijdens het praten, lekkere gesloten houding :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Miss 200.000.000! donderdag 5 januari 2023 @ 12:15:39 #8
367000 roos94
pi_207429038
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2023 12:10 schreef RipCity het volgende:
vertrouw die Martijn voor geen meter. Je ziet aan die autorit al dat die uiteindelijk een heel vervelend mannetje gaat zijn.

Die gozer uit Enschede lijkt me wel toffe peer.
Je ruikt "cheater" bij hem van 25 km afstand
pi_207429340
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 11:36 schreef Duderinnetje het volgende:

Verder begrijp ik nog steeds niets van het Ibiza-verhaal, want hoe allerlei mensen goede vrienden zijn (zelfs uitgenodigd voor een bruiloft), maar de twee hoofdpersonen elkaar dan nooit zijn tegengekomen op feestjes of dergelijke, is me een raadsel.

Ik snap er ook de ballen van, je nodigt toch enkel goede vrienden uit op je bruiloft? Op een bruiloft bij MAFS nog wat betere vrienden, je bent namelijk behoorlijk gelimiteerd in de hoeveelheid mensen die je mag uitnodigen. Dus dat betekent dat je toch wel erg goed met zijn met de vriendinnen van Nicole.

Maar ik geloof er geen barst van dat als je de beste vriendin van Nicole zo goed kent en haar uitnodigt op je bruiloft je Nicole nooit gezien zou hebben. Op een willekeurige verjaardag of feestje kom je elkaar dan toch wel een keer tegen?

Maar wat ook vreemd was, van Martijn zijn kant van de gasten zag je eigenlijk niks op zijn 3 kinderen na. Zijn moeder en zus hadden schijnbaar geen zin om te komen, maar voor de rest zag je ook niks. Volgens mij ging er niet eens iemand van Martijn's gasten op bezoek bij Nicole zo vlak voor de bruiloft? Je zag alleen Nicole haar moeder even langsgaan bij Martijn.

Mijn gevoel zegt dat het allemaal nog erger in scene is gezet dan normaal. Mijn gevoel zegt dat de vriendinnen een veel grotere rol spelen dan we zien en horen. Naar mijn idee hebben zij bij MAFS dit stel aangedragen.
pi_207429346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 12:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hij gooide ook meerdere keren zijn armen over elkaar tijdens het praten, lekkere gesloten houding :D
Viel mij ook op, body language. En die was niet heel positief van zijn kant voor mijn gevoel. Lijkt wel of hij aan het mokken was omdat hij niet blij was met wat er gebeurde.
  Moderator donderdag 5 januari 2023 @ 12:57:08 #11
382129 crew  Donna
pi_207429422
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 12:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik snap er ook de ballen van, je nodigt toch enkel goede vrienden uit op je bruiloft? Op een bruiloft bij MAFS nog wat betere vrienden, je bent namelijk behoorlijk gelimiteerd in de hoeveelheid mensen die je mag uitnodigen. Dus dat betekent dat je toch wel erg goed met zijn met de vriendinnen van Nicole.

Maar ik geloof er geen barst van dat als je de beste vriendin van Nicole zo goed kent en haar uitnodigt op je bruiloft je Nicole nooit gezien zou hebben. Op een willekeurige verjaardag of feestje kom je elkaar dan toch wel een keer tegen?

Maar wat ook vreemd was, van Martijn zijn kant van de gasten zag je eigenlijk niks op zijn 3 kinderen na. Zijn moeder en zus hadden schijnbaar geen zin om te komen, maar voor de rest zag je ook niks. Volgens mij ging er niet eens iemand van Martijn's gasten op bezoek bij Nicole zo vlak voor de bruiloft? Je zag alleen Nicole haar moeder even langsgaan bij Martijn.

Mijn gevoel zegt dat het allemaal nog erger in scene is gezet dan normaal. Mijn gevoel zegt dat de vriendinnen een veel grotere rol spelen dan we zien en horen. Naar mijn idee hebben zij bij MAFS dit stel aangedragen.
Er klopt echt helemaal niks van idd.
pi_207429446
Martijn is voor mij zo'n treurig geval die angstvallig probeert vast te blijven houden aan het 'erbij horen'. Waar de meeste mensen op die leeftijd een paar stappen verder zijn gegaan in hun leven (en daarmee bedoel ik niet dat je op die leeftijd niet meer naar een feestje gaat) is hij duidelijk blijven hangen. Een type wat je zelf vroeger in de discotheek zag en in je vriendenkring "de opa" noemde terwijl je met een schuin oog meelijwekkend naar hem keek.

Wat ook gezegd mag worden, heel stoer van Martijn zijn kinderen hoe ze er zo open in staan en gezamenlijk optrekken. Zij hebben ook genoeg ellende mogen ondervinden van hoe hij zich gedraagt (3 kinderen, 2 moeders), maar komen over als hele leuke vriendelijke kinderen. Dat zoonlief een woordje deed vond ik echt heel knap en lief.

Francois en Wilfred vind ik beiden erg leuk, maar ik vraag mij af of ze voldoende matchen. Wilfred is echt een stuk extraverter en meer uitgesproken. Maar eerlijk is eerlijk, Sonny en Dylan zijn ook zo verschillend en toch erg gelukkig met elkaar.

Blijkbaar zit er ook een lesbisch stel in dit jaar, ik neem aan dat 1 van de 2 dames van dat stel via de videoverbinding te horen kreeg dat ze ging trouwen?
  Moderator donderdag 5 januari 2023 @ 13:50:15 #13
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_207429936
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 12:50 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Viel mij ook op, body language. En die was niet heel positief van zijn kant voor mijn gevoel. Lijkt wel of hij aan het mokken was omdat hij niet blij was met wat er gebeurde.
Dacht ik ook aan. Of hij wist zich geen houding te geven.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 5 januari 2023 @ 18:13:53 #14
335263 freaky40
pi_207432989
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2023 12:10 schreef RipCity het volgende:
vertrouw die Martijn voor geen meter. Je ziet aan die autorit al dat die uiteindelijk een heel vervelend mannetje gaat zijn.

Die gozer uit Enschede lijkt me wel toffe peer.
Blonde gozers zijn per definitie bijna altijd klerelijers en niet te vertrouwen. Deze Martijn heeft het een beetje achter de elleboogjes denk ik zo. En dan komt het ook nog eens uit Lampjesstad wat al niet mee helpt...kansloos dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207434036
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 12:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Hij gooide ook meerdere keren zijn armen over elkaar tijdens het praten, lekkere gesloten houding :D
Echt meteen als zij naast hem komt staan :o..

Hoop dat we wat "verborgen" camera beelden van de stellen gaan zien. Niet alleen opgevoerde toneelstukjes als tv moment. Net als een hoop anderen heb ik ook een naar gevoel bij die vent. Praat veel (op een nare toon) maar zegt echt helemaal niks. blegh.
pi_207435256
Mooie trouwjurk
  donderdag 5 januari 2023 @ 21:05:28 #17
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_207435649
Ik zou die plek bij de hertjes dus niet snel opgeven.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_207435799
quote:
17s.gif Op donderdag 5 januari 2023 21:05 schreef Revanches het volgende:
Ik zou die plek bij de hertjes dus niet snel opgeven.
Ik ook niet, wat een huis al voor die leeftijd.
  donderdag 5 januari 2023 @ 21:18:46 #19
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_207435848
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 21:15 schreef Ed1234 het volgende:

[..]
Ik ook niet, wat een huis al voor die leeftijd.
Ja bizar, ze is business controller geloof ik, en gediplomeerd Register Accountant. Boert goed blijkbaar.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_207436379
Vinden jullie ook niet dat de vader van François verdacht veel op Maurice uit vorìg seizoen lijkt?
pi_207436399
foutje
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 5 januari 2023 @ 21:56:39 #22
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207436453
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 21:18 schreef Revanches het volgende:

[..]
Ja bizar, ze is business controller geloof ik, en gediplomeerd Register Accountant. Boert goed blijkbaar.
Als iemand vanaf haar 12e een life coach heeft hoeft ze niet alles zelf binnen te harken denk ik
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 5 januari 2023 @ 22:01:41 #24
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_207436483
quote:
10s.gif Op donderdag 5 januari 2023 21:59 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Als iemand vanaf haar 12e een life coach heeft hoeft ze niet alles zelf binnen te harken denk ik
Geen idee, ik kijk niet via videoland. Dus geen spoilers aub :)
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_207436491
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 22:01 schreef Revanches het volgende:

[..]
Geen idee, ik kijk niet via videoland. Dus geen spoilers aub :)
Was in de aflevering die net live was te zien. :)
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')