abonnement Unibet Coolblue
pi_207425673
Kunnen we iemand bij avrotros heel lief aankijken om ook de nummers die niet in de uitzending zaten op youtube te krijgen?
pi_207425675
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje was Mans er ook? Even dweil pakken brb.
Mans O+ O+ :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207425684
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:47 schreef Funhouse het volgende:
Kunnen we iemand bij avrotros heel lief aankijken om ook de nummers die niet in de uitzending zaten op youtube te krijgen?
Lief? We betalen hier allemaal trouw ons abonnement, dus ik zeg gewoon eisen :(
pi_207425695
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dat lied van Jamala op zichzelf staand trouwens echt verschrikkelijk vinden, wat een kutwinnaar was dat :')

Sowieso zijn 2 van de 3 Oekrainse overwinningen met liedjes die natuurlijk winnaar-onwaardig zijn. Dan waren Verka. Ani Lorak en Go-A betere winnaars geweest....
Nou ja, Stefania als winnaar was achteraf ook niet helemaal misplaatst in het matige deelnemersveld. Zonder oorlog was het waarschijnlijk (voorzover je de uitslag kan extrapoleren) Spanje geworden, en dat was nou ook niet echt een lekker alternatief.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_207425730
Euphoria is straks ook al gewoon 11 jaar geleden :o

Nondeju

Ze zingt trouwens nog onverstaanbaarder dan in 2012, en dat is een prestatie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207425737
twitter

Ah dit vind ik sneu ;( nu zie ik ook voor me dat ze zat te wachten. :{
pi_207425743
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:57 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ah dit vind ik sneu ;( nu zie ik ook voor me dat ze zat te wachten. :{
Ronduit schandalig ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 4 januari 2023 @ 23:59:25 #183
39237 crew  H_T
2733
pi_207425747
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:50 schreef Em31 het volgende:

[..]
Lief? We betalen hier allemaal trouw ons abonnement, dus ik zeg gewoon eisen :(
Ik ga niet voor mijn lol bij Op zoek naar Grease zitten!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207425777
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:57 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ah dit vind ik sneu ;( nu zie ik ook voor me dat ze zat te wachten. :{
Dit maakt het nog vreemder. Wie bepaalt nou dat Matahari leuker is dan De Troubadour :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 januari 2023 @ 00:05:37 #185
39237 crew  H_T
2733
pi_207425796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 00:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dit maakt het nog vreemder. Wie bepaalt nou dat Matahari leuker is dan De Troubadour :')
Het is wel recenter en past dus beter bij de jongerenzender die NPO3 wil zijn en blablabla. Maar dan nog hadden ze er best een Johnny Logan, Frizzle Sizzle of Sandra Kim uit kunnen gooien om ruimte te maken voor Lenny
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207426955
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:57 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ah dit vind ik sneu ;( nu zie ik ook voor me dat ze zat te wachten. :{
:(
Lenny zal een eventuele volgende uitnodiging nu wel afslaan :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_207427052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dat lied van Jamala op zichzelf staand trouwens echt verschrikkelijk vinden, wat een kutwinnaar was dat :')

Sowieso zijn 2 van de 3 Oekrainse overwinningen met liedjes die natuurlijk winnaar-onwaardig zijn. Dan waren Verka. Ani Lorak en Go-A betere winnaars geweest....
Als ik een persoonlijk lijstje moet maken met de winnaars bungelt Jamala ook ergens onderaan. Stefania is ook geen favoriet maar dat liedje kan ik nog wel hebben.
pi_207427061
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:57 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ah dit vind ik sneu ;( nu zie ik ook voor me dat ze zat te wachten. :{
;(
pi_207427080
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:17 schreef H_T het volgende:

[..]
Enige wat ik kan bedenken is dat ze vorig jaar ook al in de show zat. Maar ja, dat geldt ook voor Johnny Logan
Nouja die show is inmiddels ook alweer 4 jaar geleden.
pi_207427114
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:57 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ah dit vind ik sneu ;( nu zie ik ook voor me dat ze zat te wachten. :{
Het werd net ook nog even benoemd door Jeroen KijkindeVegte. Verder hadden ze geen commentaar.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Trouwste user 2022 donderdag 5 januari 2023 @ 10:44:55 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_207427928
Geen Troubadour :? Ha ha ha. Hef dat festival en dit forum op ajb. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 januari 2023 @ 11:01:28 #192
39237 crew  H_T
2733
pi_207428105
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 10:44 schreef tong80 het volgende:
Geen Troubadour :? Ha ha ha. Hef dat festival en dit forum op ajb. :D

:T
Nee :6
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207428520
Het is uberhaupt vreemd dat AVROTROS niet de keus maakt om alle Nederlandse acts die daar op hebben getreden uit te zenden. Je bent een Nederlandse omroep. Ik had TIX en Efendi inderdaad best kunnen missen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207428746
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dat lied van Jamala op zichzelf staand trouwens echt verschrikkelijk vinden, wat een kutwinnaar was dat :')

Sowieso zijn 2 van de 3 Oekrainse overwinningen met liedjes die natuurlijk winnaar-onwaardig zijn. Dan waren Verka. Ani Lorak en Go-A betere winnaars geweest....
De eerste keer dat ik dat lied van Jamala hoorde wist ik meteen dat het ging winnen, of toch heel dicht zou komen. Het had echt wel iets bijzonders. En dat was nog voordat de goede staging bekend werd. Niet dat ik het zelf voor m'n plezier opzet, maar het is wel een volledig terechte winnares.
pi_207428774
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 23:57 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Ah dit vind ik sneu ;( nu zie ik ook voor me dat ze zat te wachten. :{
Heeft Cornald al gereageerd? Was het lied niet troostrijk genoeg?
  donderdag 5 januari 2023 @ 11:58:21 #196
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_207428839
AVROTROS heeft wel gereageerd

quote:
"Het Grote Songfestivalfeest is een event van 2,5 uur", aldus AVROTROS. "Van dit event wordt een tv-registratie gemaakt van negentig minuten. We vinden het vervelend voor Lenny dat ze hier vooraf niet van op de hoogte was." De keuze om Lenny te schrappen werd mede ingegeven doordat de zangeres 'afgelopen jaren al wel in de registratie van het concert te zien was'. "Afwisseling in de opnames is belangrijk. En geen enkele artiest krijgt van tevoren de toezegging dat hij of zij op televisie te zien zal zijn."

https://www.rtlboulevard.(...)at-er-vorige-keer-al
Maar maak dan ook geen promotie met Lenny als één van de 15 aanwezige winnaars.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_207428979
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 11:58 schreef usagi414 het volgende:
AVROTROS heeft wel gereageerd
[..]
Maar maak dan ook geen promotie met Lenny als één van de 15 aanwezige winnaars.
En dan nog steeds, er is gewoon geen enkele logische verklaring om haar als enige Nederlandse deelnemer, die notabene ook nog eens won, over te slaan. AVROTROS heeft hier gewoon een flater geslagen, zou ze sieren om dat toe te geven.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_207429292
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 11:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
De eerste keer dat ik dat lied van Jamala hoorde wist ik meteen dat het ging winnen, of toch heel dicht zou komen. Het had echt wel iets bijzonders. En dat was nog voordat de goede staging bekend werd. Niet dat ik het zelf voor m'n plezier opzet, maar het is wel een volledig terechte winnares.
Ik snap wel dat mensen het niets vinden, maar bij dat boomstukje wist je helemaal genoeg. Dat schreeuwde toen echt winnaar.

Het is ook niet echt mijn favoriet, maar thunder and lightning it's getting exciting was ook wel een hele matige winnaar geweest. :+
pi_207429302
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 11:58 schreef usagi414 het volgende:
AVROTROS heeft wel gereageerd
[..]
Maar maak dan ook geen promotie met Lenny als één van de 15 aanwezige winnaars.
Zoveel van de buitenlandse winnaar waren er de vorige keer ook en waarschijnlijk de komende jaren ook nog, dusja. Skip dan Netta ofzo voor ons

En Lordi die er juist de vorige keer niet was werd nu overgeslagen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 januari 2023 @ 12:50:15 #200
163650 Greys
pi_207429349
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 00:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dit maakt het nog vreemder. Wie bepaalt nou dat Matahari leuker is dan De Troubadour :')
Lenny was echt een van de hoogtepunten met een luid meezingende zaal. Welke nationaliteit ook, met lalalala zing je mee. En je wilt toch juist op tv laten zien (lijkt me) hoe goed zij nog is na al die jaren, net als Johnny. Vreemde keuze.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')