Mijn luiheid wordt eens beloondquote:Op woensdag 7 juni 2023 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die kreeg ik ook net.
Lekker op tijd wel, heb al kaartjes.
CHA CHA CHA!quote:
Top nieuws dit! Was na de finale al bekend dat ze hem zouden proberen te strikken, mooi dat 't gelukt isquote:
Loreen heeft een optreden in Polen dus dat gaat hem denk ik niet worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:33 schreef PinkLow het volgende:
Precies wat jij schrijft NailQueen ik mis bijvoorbeeld nog een Loreen of Duncan (al denk ik dat laatstgenoemde dit niet gaat doen)
Ik heb dan juist zoiets van 'die heb ik de vorige keer al gezien daar'. Grappig hoe dat werkt, ik word een beetje Loreenmoe en Arcademoe enzo inmiddels.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:33 schreef PinkLow het volgende:
Precies wat jij schrijft NailQueen ik mis bijvoorbeeld nog een Loreen of Duncan (al denk ik dat laatstgenoemde dit niet gaat doen)
Ik vind juist dat er wat teveel van recente jaren is, hoop eerder op nog wat oude klassiekers erbij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:14 schreef Cee het volgende:
Ik mis ook wel wat grotere (internationale) namen. Maar ik denk dat Käärijä al een flinke hap in het budget heeft gebracht.Laten we hopen dat er nog wat internationaals bij komt van dit jaar, of van recente jaren.
Er missen inderdaad nog wat oude vedettes. Nicole, Imaani, Getty Kaspers Ruth Jacott of The Herreys zijn zeker welkom. Ik weet eerlijk gezegd niet of Lenny Kuhr nog zin heeft om te komen. Maar iets zegt me dat Sandra Kim er wel bij is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik vind juist dat er wat teveel van recente jaren is, hoop eerder op nog wat oude klassiekers erbij.
Ze hebben haar vorig jaar al moeten overtuigen, dus ik denk het niet, nee. Zeker niet nadat ze haar doodleuk zonder enige kennisgeving uit de uitzending knipten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er missen inderdaad nog wat oude vedettes. Nicole, Imaani, Getty KaspersIk weet eerlijk gezegd niet of Lenny Kuhr nog zin heeft om te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |