Misschien moeten we een meet houdenquote:Op zaterdag 15 april 2023 17:34 schreef Kinga het volgende:
Zitten we allemaal in 106?![]()
rij 7, stoel 195 en 194 met moeders
Loreen gaat 'm niet worden. Die heeft haar eigen show die avond in Polen en die is volgens mij al uitverkocht dus gok niet dat ze die verplaatsen gaan...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:59 schreef koffieleuk het volgende:
KEiiNO is net aangekondigd, en ze proberen Loreen, Käärijä en Alessandra ook te strikken
Toch maar ns nadenken om kaartjes te kopen
Tot nu toe is het idd wel erg veel van hetzelfde als eerdere jaren. Ik vermaak me alsnog wel hoor, maar inderdaad graag een flink aantal nieuwe erbij zou tof zijn. Ben aardig Ruslanamoe inmiddels bv.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:21 schreef NailQueen het volgende:
Artiesten die zijn aangekondigd:
- Charlotte Perrelli
- Emmelie de Forest
- Johnny Logan (je verwacht het niet!)
- Verka Serduchka
- Bobbysocks
- Ell & Nikki (de eerste plaspauze is een feit)
- Ruslana
- Mans Zelmerlow
- Keiino
Alleen de Bobbysocks zijn nieuw. De rest is al een keer bij de vorige edities geweest
Inmiddels is Eleni Foureira ook toegevoegd.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Tot nu toe is het idd wel erg veel van hetzelfde als eerdere jaren. Ik vermaak me alsnog wel hoor, maar inderdaad graag een flink aantal nieuwe erbij zou tof zijn. Ben aardig Ruslanamoe inmiddels bv.
Vorig jaar kwamen de 2023 namen pas einde zomer allemaal, denk dat veel nog in dubio zijn qua hun promo schema voor najaar.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Inmiddels is Eleni Foureira ook toegevoegd.
Een naam uit 2023 zou erg welkom zijn. Of eentje uit 2022 zoals Zdub si Zdob.
Ja die kreeg ik ook net.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:17 schreef H_T het volgende:
Ik krijg net van de Avrotros een mail dat leden met 10 euro korting tickets kunnen boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |