Alles wat in de supermarkt ligt komt uit het buitenland toch, en het meeste wat de Nederlandse boeren produceren gaat juist weer naar het buitenland?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:37 schreef suizebol het volgende:
Het gaat echter niet om het ' iets krijgen' maar het boeren bedrijf in Nederland is in PURE NOOD en daar om hangt de vlag ondersteboven. Uiterlijke schijn uit een verleden mag dan ogen dat de boer nog iets verdient, maar daar staat tegenover dat er steeds minder van de welvaart over blijft. Veel boeren geven het bedrijf op, en er is een aantal die het niet bolwerkt die uit pure wanhoop zelfmoord plegen. Helaas hoort het publiek daar van veel te weinig.
Ik woon midden in die sector van boeren bedrijven en zie hoe moeilijk het met de steeds hogere kosten waar geen of niet voldoende compensatie tegenover staat. Dat is de werkelijke reden dat de vlag omgekeerd hangt, BOEREN NEDERLAND IS IN BEHOORLIJK ZWAAR WEER !"" De lasten in Nederland zijn te hoog en te zwaar om een bedrijf met landbouw of veeteelt fatsoenlijk te runnen. De boer verdient het niet om daarvoor naar beneden gehaald te worden, dank zij de boer heeft Nederland tegen fatsoenlijke prijzen te eten, vergeet dat nooit.
Verdwijnen de boeren worden de voedingswaren die normaal van de boer afkomstig waren als melk en groenten veel duurder voor de consument. Kijk maar eens goed naar de prijsontwikkelingen.
Zo zie ik dat oprecht.
Haha. Ik moest er wel om lachen. Lekkere puber!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:12 schreef amaranta het volgende:
Ik volg ze, buiten deze uitzendingen om, niet. Maar ik weet dat het via Instagram kan.
Ik vond de kleur van de jurk niet zo mooi staan bij Jantina. En Juul had er duidelijk geen zin.
Mijn dochter heeft dat ook op die leeftijd gedaan. Ze weigerde om op de foto te gaan bij de shoot die oma had geregeld.
Uiteindelijk enigszins boos op 1 of 2 foto’s gegaan, en daar moesten we het mee doen.
Maar haar vader opnemen met ''wat moet je?'' ....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:33 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Haha. Ik moest er wel om lachen. Lekkere puber!
Ik zou dan precies hetzelfde doen als wat ze bij de zeldenrust deden, letterlijk gewoon vragen wat ik nodig heb en verder begrijpen hoe een puberbrein werkt en hoe erg die niet zit te wachten op een suffe fotoshoot.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:07 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Maar haar vader opnemen met ''wat moet je?'' ....
Die krijgt zelden rust van mij pohpohpohquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:08 schreef Poepz0r het volgende:
Die moeder Zeldenrust is wel een lekkere milf poh @:de_boswachter
En dan ga ik er vanuit dat haar moeder juist om dat soort dingen vroeg of haar vader wilde bellen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:07 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Maar haar vader opnemen met ''wat moet je?'' ....
Bij de Jelies beginnen ook alle namen met een J.quote:Op zondag 8 januari 2023 01:29 schreef Ceviche het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind die moeder van de Zeldenrustfamilie altijd wat kinderlijk overkomen. Ik kan er niet precies de vinger opleggen maar ze komt een beetje over als een 15-jarige. Dat al die namen beginnen met een J en ze zichzelf de tien J's noemen helpt ook niet mee.
Maar misschien ben ik te negatief, dat kan natuurlijk ook.
Niet allemaal toch, Aida, Carolien, Albertine, Willienequote:Op zondag 8 januari 2023 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de Jelies beginnen ook alle namen met een J.
Wel toeval dat de 2 religieuze gezinnen allemaal een naam met de J van Jezus hebben
Oh verrek... op een of andere manier hadden we gisteren in ons hoofd dat het allemaal met een J was? Geen idee hoe dat gebeurde want we hadden het er thuis nog overquote:Op zondag 8 januari 2023 03:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Niet allemaal toch, Aida, Carolien, Albertine, Williene
Waarschijnlijk vanwege Janneke en Johanquote:Op zondag 8 januari 2023 08:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh verrek... op een of andere manier hadden we gisteren in ons hoofd dat het allemaal met een J was? Geen idee hoe dat gebeurde want we hadden het er thuis nog over
Die slinger met "zwarte piel"quote:Op zondag 8 januari 2023 01:29 schreef Ceviche het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind die moeder van de Zeldenrustfamilie altijd wat kinderlijk overkomen. Ik kan er niet precies de vinger opleggen maar ze komt een beetje over als een 15-jarige. Dat al die namen beginnen met een J en ze zichzelf de tien J's noemen helpt ook niet mee.
Geloof, dat zij een letter heeft moeten verknippen heeft haar waarschijnlijk nog dagen dwars gezeten.quote:
En dat Jozua daar niet op reageerdequote:Op zondag 8 januari 2023 10:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geloof, dat zij een letter heeft moeten verknippen heeft haar waarschijnlijk nog dagen dwars gezeten.
Dit heb ik ook bij haar. Precies dit.quote:Op zondag 8 januari 2023 01:29 schreef Ceviche het volgende:
Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Ik heb het seizoen teruggekeken waarin ze het kindje kregen en ze was zo liefdevol in het gezin opgenomen. Ook toen het meisje geboren was vond ik ze leuk samen. Ze gingen uiteindelijk ook samenwonen toch? Sneu wel weer hoor .. op je 17e een kind, op je 18e trouwen en dan alweer uit elkaar voordat het kindje naar school gaat. Misschien was ze uiteindelijk toch te timide voor hem? Dat het te saai werd?quote:Op zondag 8 januari 2023 15:39 schreef JaneDoe het volgende:
Hoewel het ons geen bal aangaat, ben ik ergens toch wel benieuwd waardoor Miguel Buddenbruck en zijn vrouw uit elkaar zijn. Zij kwam altijd wat timide over, waardoor je niet verwacht dat zij er een punt achter heeft gezet. Aan de andere kant denk ik ook niet dat hij de knoop heeft doorgehakt. Hij leek ook alles wel best te vinden en zag in haar mogelijk een soortgelijke vrouw als zijn moeder?
Is er op fb niks over gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |