quote:
Als je films maakt met de titel die hard idd wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:09 schreef Zwansen het volgende:
Ik dacht dat die man een soort van onsterfelijk was.
Bijzonder dat de familie van Bruce Willis meer lijkt te weten over de toestand van Bruce Willis dan wij, benieuwd waar ze hun informatie vandaan halen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Afasie is niet hetzelfde als dementie dus Bruce blijft nog wel even hoor
Ik weet niet of dat een zegen isquote:Op woensdag 4 januari 2023 16:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees dat zij zich zorgen maken, nergens dat hij doodgaat.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijzonder dat de familie van Bruce Willis meer lijkt te weten over de toestand van Bruce Willis dan wij, benieuwd waar ze hun informatie vandaan halen.
Tijd om even langs Hans A te gaan, me dunkt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik lees dat zij zich zorgen maken, nergens dat hij doodgaat.
Tijd om eens wat kritischer te zijn op wat je leest. Ik zie geen enkele bron bij dat artikel, iedereen kan zo'n verhaal plaatsen en brengen als 'nieuws'. Een interview met de familie is het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:26 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Tijd om even langs Hans A te gaan, me dunkt.
Als hij deze vorm heeft klopt dat niet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 16:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Hm toch een vorm van dementie dus waarschijnlijk. Dat is rotquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als hij deze vorm heeft klopt dat niet.
https://www.afasienet.com(...)progressieve-afasie/
Afgaand op hoe snel het gaat vrees ik dat het geen afasie n.a.v. een beroerte o.i.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |