Volgens mij was er de afgelopen jaren ook wel eens helemaal geen Fin.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:35 schreef Toby56 het volgende:
Ook triest: er doet 1 Fin mee.
En kijk eens waar-ie staat.
Nog niet zo lang geleden deden er meerdere Finnen mee voor het podium.
Scheperkamp is ook wel een nerveus type volgens mijquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeker omdat hij niet rechtstreeks tegen Scheperkamp rijdt.
Wilde juist het tegenovergestelde zeggenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scheperkamp is ook wel een nerveus type volgens mij
Clas!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij was er de afgelopen jaren ook wel eens helemaal geen Fin.
Clas Thunberg draait zich om in z'n graf
Geen idee, maar als ze tegen elkaar hadden gereden had hij er alleen maar naast hoeven zitten op 600 meter. Een aparte rit kan mee- of tegenvallen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Scheperkamp is ook wel een nerveus type volgens mij
Terwijl Tuitert daar toch verstand van zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:43 schreef Remco het volgende:
'Er is wel iets in bochten dat niet goed gaat'
Zul je denken Tuitert?
Eigenlijk is het normaal, maar helaas lopen er inderdaad genoeg anderen voor weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind het op zich wel klasse van Hein dat hij zo'n interview gewoon doet. Je komt er sowieso niet lekker uit naar voren.
Ze had nog wel makkelijk van de schaatssters in de vorige rit gewonnen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met zo'n slowmotion start toch nog iemand overkruisen
Ieder Zweeds talent moet gaan ULTRALOPEN, over 10 jaar een sweep op de 10kmquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:59 schreef Toby56 het volgende:
Tsja, ik heb nog ABSOLUTE TOPPERS zien rijden voor Sverige, zoals Ann-Sofie Järnström, Annette Carlén-Karlsson en Jasmin Krohn!
(Carlén was wel echt goed trouwens, en Krohn kon goed stayeren, maar was gewoon te zwaargebouwd.)
Dat geseur over Nils... hij heeft zich nog nooit een reet aangetrokken van andere mensen, dus wat zal hem het volkomen ingezakte Zweedse schaatsenrijden (wat al decennia aan het inzakken is/was) verder nog boeien?
Moet hij iedereen nu zijn eigen kneiterharde trainingen gaan aanbevelen en leren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |