quote:Op zaterdag 7 januari 2023 10:52 schreef Toby56 het volgende:
Eindelijk weer eens een starter die de 'r' als een 'w' uitspreekt, zoals er ook eentje was in de tijden van Bart Veldkamp, Zandstra en Ritsma c.s.
En uiteraard: net als Pontius Pilatus.
Ja, een lichtelijk ewgelijk filmpje, dankzij de niet accuwate Engelse ondewtiteling.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:02 schreef Ericr het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Biggus Dickus - Monty Python, Life of Brian. (video)
Helaas is het zonder Rusinnen gewoon een EK van nix.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kok zit ook echt totaal in niemandsland als tweede. Ver voor de rest en ver achter Jutta.
Herzog werd bij WK sprint derde met een vol punt achter Kok. Dat wordt dit keer meer dan 2 punten.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kok zit ook echt totaal in niemandsland als tweede. Ver voor de rest en ver achter Jutta.
Om die kniehouding helemaal goed weer te geven hadden ze Beorn Nijenhuis kunnen uitnodigen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:16 schreef Em31 het volgende:
Hadden ze nou de vlag van Letland bij Estland gezet
Ja je zag net nog een stukje rood en Letland ingekleurdquote:Op zaterdag 7 januari 2023 11:19 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja, al was die net weggevallen door het schermpje met de race bovenin.
Heiden en Van der Poel ook, dus wat dat betreft is hij in goed gezelschap.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop