https://www.ad.nl/show/mo(...)ebreuk-aan~a6e05d84/quote:Monica Geuze stopt per direct met vloggen: in laatste video kondigt ze relatiebreuk aan
De relatie van vlogster Monica Geuze en haar vriend Robbert Kroese is op de klippen gelopen. Dat vertelt de 27-jarige YouTuber vandaag in een nieuwe video. Dat is ook meteen de laatste video, want ze heeft ook besloten na acht jaar te stoppen met vloggen.
Vorige week al in Roddelpraatquote:Op maandag 2 januari 2023 22:44 schreef britneycheers het volgende:
Hebben de juice channels inmiddels al gedeeld waardoor de relatiebreuk komt
Een vlogster die vooral 'bekend' is van het vloggen, als ik het goed begrijp.quote:
Geen sextape toevallig? Asking for a friendquote:Op dinsdag 3 januari 2023 00:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Een vlogster die vooral 'bekend' is van het vloggen, als ik het goed begrijp.
Had er ook nog nooit van gehoord, maar ik kijk dan ook nooit naar vlogs.
Maar drie in acht jaarquote:Op dinsdag 3 januari 2023 09:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoeveel mannen heeft zij al versleten?
Wie zou ik niet moeten kennenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 07:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
Waar komt toch altijd de behoefte van sommige forummers vandaan om te vermelden dat je de persoon in kwestie niet kent?
Meer als het inkomen slinkt lijkt me. Maar ze is commercieel genoeg om daar op te anticiperen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 12:53 schreef girlnextdoor. het volgende:
Zodra he tverdroet over die verbroken relatie voorbij is gaat ze spijt krijgen van die vlogstop. Vaak genoeg gezien dat mensen ineens stopten met een hobby of iets dergelijks vanwege liefdesverdriet en zodra dat verdriet voorbij was nogal spijt hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |