abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2003 @ 09:39:15 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8363332
Vroeger ging je op dansles als je een meisje wilde ontmoeten, of naar een krea-club ,al dan niet gerelateerd aan de kerk, waarvandaan duurzame relaties ontstonden, want er waren immers weinig kansen en je moest daar zuinig op zijn.. In een paar jaar tijd is dit alles veranderd in zeëen van contacten lijsten die je af kunt werken waardoor door de jeugd extreem van partner wordt gewisseld. Het gemiddelde meisje van 15 heeft al het bed gedeeld met minstens 10 verschillende jongens, die zich al geilend aanbieden via msn of sms.

De nadelen zijn dat de rutgerhuizen en soa klinieken volstromen... Ook weet men niet meer wat offers brengen voor elkaar inhoudt. Men probeert het even, zit het even tegen, hup, spring maar weer bij de volgende in bed en zo als 35 jarige ouwe vrijster te eindigen in een oude vandagen huis. Ik hoop dat deze bandeloosheid van tijdelijke aard is en dat er na verloop van jaren weer wat normale omgangsvormen... Het lijkt wel sodom en gomorra hier.

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 09-02-2003 09:52]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 9 februari 2003 @ 09:47:27 #2
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_8363350
quote:
Op zondag 9 februari 2003 09:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Vroeger ging je op dansles als je een meisje wilde ontmoeten, of naar een krea-club ,al dan niet gerelateerd aan de kerk, waarvandaan duurzame relaties ontstonden, want er waren immers weinig kansen en je moest daar zuinig op zijn.. In een paar jaar tijd is dit alles veranderd in zeëen van contacten lijsten die je af kunt werken waardoor door de jeugd extreem van partner wordt gewisseld. Het gemiddelde meisje van 15 heeft al het bed gedeeld met minstens 10 verschillende jongens, die zich al geilend aanbieden via msn of sms.

De nadelen zijn dat de rutgerhuizen en soa klinieken volstromen... Ook weet men niet meer wat offers brengen voor elkaar inhoudt. Men probeert het even, zit het even tegen, hup, spring maar weer bij de volgende in bed en zo als 35 jarige ouwe vrijster te eindigen in een oude vandagen huis. Ik hoop dat deze bandeloosheid van tijdelijke aard is en dat er na verloop van jaren weer wat normale omgangsvormen... Het lijkt wel sodom en gomorra hier.

Makkelijk toch?
Als jij effe iets anders tussendoor wilt, dan schuif je bij een van die effe aan waarna je die dumpt. Je hebt nergens last van hoor!

Serieus: Klopt wat je omschrijft,.. voor 80% beneden de 20 jaar.

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_8363400
quote:
Op zondag 9 februari 2003 09:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
...........
Gisteravond ALWEER geen succes gehad tijdens het stappen?
pi_8363481
Dit is een giller en HEEEL knap.

Ik had nooit een verband tussen de rutgerhuizen, soa klinieken en Instant Messengers kunnen VERZINNEN, maar het is iemand gelukt.

Zwaar weekje achter de boeg zeker?

Act normal, "vroeger" kon je direct met de mensen die je ontmoette mee naar huis, nu zit er nog eens een keer een extra stap tussen (achter je bureau vandaan komen).

En er bestaat ook nog iets als gezond boerenverstand.

Enjoy your life

zondag 9 februari 2003 @ 13:53:26 #5
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8365672
quote:
Op zondag 9 februari 2003 09:47 schreef Peewee het volgende:

[..]

Makkelijk toch?
Als jij effe iets anders tussendoor wilt, dan schuif je bij een van die effe aan waarna je die dumpt. Je hebt nergens last van hoor!

Serieus: Klopt wat je omschrijft,.. voor 80% beneden de 20 jaar.

Het is een totaal verval van normen en waarden ,maar dus ook het niet meer kunnen onderscheiden tussen wat nou goed is en wat niet! Begrijp het dan DIT IS DE BASIS VAN ALLE PROBLEMEN IN DIT LAND!

.... en we weten wat er is gebeurd met Sodom en Gomorra....

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 9 februari 2003 @ 14:06:57 #6
12750 Hrun
Special Obedience
pi_8365897
quote:
Op zondag 9 februari 2003 13:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Het is een totaal verval van normen en waarden ,maar dus ook het niet meer kunnen onderscheiden tussen wat nou goed is en wat niet! Begrijp het dan DIT IS DE BASIS VAN ALLE PROBLEMEN IN DIT LAND!

.... en we weten wat er is gebeurd met Sodom en Gomorra....
[afbeelding]

dat is maar een verzonnen verhaal.

anders zou het daar te vol worden, net als dat rijke mensen de leugen hebben verspreid dat geld niet gelukkig maakt enzo.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
  zondag 9 februari 2003 @ 16:32:19 #7
22259 Fogerty
slapende account
pi_8368124
Offtopic, maar wat moest ik lachen toen een vriend van me zei dat hij voor zijn drie weken oude dochter een mobile had gekocht en een paar mensen echt serieus dachten dat hij het over zo'n telefoontje had
Hieperdepiep hoera!
pi_8368228
onpersonelijk maken van dingen is de aard van de nieuwe maatsachappij ... maar jaah zonder deze maatschappij was fok er ook niet geweest
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  zondag 9 februari 2003 @ 16:56:35 #9
22125 BloodRaven
I walk alone...
pi_8368636
Grappig... maar wel waar helaas (al word het misschien een beetje overdreven )
pi_8368691
ben ik het wel mee eens...

[Dit bericht is gewijzigd door L4zY op 09-02-2003 17:15]

"We can't stop here.. This is Bat Country!"
  zondag 9 februari 2003 @ 17:10:07 #11
25946 spekje
in the flesh
pi_8368880
Er zit een kern van waarheid in wat ie zegt.
De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
pi_8369161
in het echt ben ik nogal verlegen en stap ik niet zo makkelijk op iemand af, als ik eerst al een poosje met iemand heb gechat gaat dat toch wat makkelijker, en heus niet iedereen is zo, zoals jij beschrijft
  zondag 9 februari 2003 @ 20:19:47 #13
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8372627
quote:
Op zondag 9 februari 2003 17:23 schreef Sylvana het volgende:
in het echt ben ik nogal verlegen en stap ik niet zo makkelijk op iemand af, als ik eerst al een poosje met iemand heb gechat gaat dat toch wat makkelijker, en heus niet iedereen is zo, zoals jij beschrijft
Het is een trend die ik waarneem, de wereld is veranderd en er heerst een mentaliteitsprobleem onder veel jeugdigen in ons land.. Dit uit zich door meer geweld op straat,onverschilligheid,bandeloosheid en een lamlendigheid jegens elkaar... Ja ook ik ben een product van deze maatschappij en zal eerlijk toegeven dat ik ook fouten heb gemaakt... Echter fouten maken is oke, maar deze maatschappij zorgt ervoor dat men niet meer wordt terechtgewezen, dit geldt voor moraal en mentaliteit.. daar zou verandering in moeten komen ,anders gaan we met zn allen ten gronde de komende decennia.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8373024
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Het is een trend die ik waarneem, de wereld is veranderd en er heerst een mentaliteitsprobleem onder veel jeugdigen in ons land.. Dit uit zich door meer geweld op straat,onverschilligheid,bandeloosheid en een lamlendigheid jegens elkaar... Ja ook ik ben een product van deze maatschappij en zal eerlijk toegeven dat ik ook fouten heb gemaakt... Echter fouten maken is oke, maar deze maatschappij zorgt ervoor dat men niet meer wordt terechtgewezen, dit geldt voor moraal en mentaliteit.. daar zou verandering in moeten komen ,anders gaan we met zn allen ten gronde de komende decennia.

Helemaal mee eens. Alleen, ik ben ook niet degene die op een groepje vechtende jeugd afstapt om ze even uit elkaar te trekken. Dikke kans dat ik aan de beurt ben of een van die snotneuzen te hard aanpak waardoor ik via de overheid nog een keer aan de beurt ben.

Ik doe, heel laf, of m'n neus bloed en laat ze mooi doorspelen...

Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
  zondag 9 februari 2003 @ 22:25:12 #15
30877 QnmS
Sandra ForEver
pi_8376225
BHFH, Kvind het geweldig hoe jij de verbanden legt. Top . Nog nooit aan gedacht. Echt bedankt voor dit inzicht.

Overigens Vroeger (pre MSN, pre Telefoon) was het m.i. precies hetzelfde alleen werd dan de boel gedaan met een briefje of met wil je m'n 'knikkers' even zien.

Kan me wel voorstellen dat het jammer is dat je hedentendage een jonge meid van 18 niet meer simpel kan verleiden met 'wil jij een snoepje' van ome Jan. Ze zijn veel mondiger en dat vind niet iedereen even praktisch getuige je bemerkingen.
Tip: Koop een Mercedes cabrio 500SL en geen problemen om je te verdiepen in de wereld van de jonge zelfstandige vrouw.

V.w.b. het ouden-van-dagen huis van (h)eerlijke vrouwen van 35 . Wil dan nog wel horen of je daarover nog net zo denkt wanneer je zelf zeg 60 bent. Tis allemaal relatief.

Go with the Flow blocking Your way and be Nice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')