nou bruine bonen vullen wel hoorquote:Op maandag 2 januari 2023 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Dit gaat niet vullen denk ik.
Maar er is geen rijst meer boven.
400 gram in een kommetje is niet heel erg veel ben ik bangquote:Op maandag 2 januari 2023 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou bruine bonen vullen wel hoor
snickers tochquote:Op maandag 2 januari 2023 18:01 schreef Ebinas het volgende:
Maaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wel een reep chocolade straks
Normaal gesproken hoort dat er wel bijquote:
Ja.. er is een doos snickers geregeld door Erik als verrassingstoetjequote:Op maandag 2 januari 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij een reep, maar ben niet zeker
Niet in het boek van Erik (zijn eigen woorden)quote:Op maandag 2 januari 2023 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoort dat er wel bij
Ik dacht alleen een reep voor Eunice en de rest snickers, maar weet het ook niet zekerquote:Op maandag 2 januari 2023 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij een reep, maar ben niet zeker
Leila is een totale nobody terwijl alle grote koppen dus op jou hebben gestemdquote:Op maandag 2 januari 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan Leila naar huis stuurt
Misschien dropt ze een bommetjequote:Op maandag 2 januari 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan Leila naar huis stuurt
Lees net wel Snickers, waar ik die reep nu weer vandaan haalquote:Op maandag 2 januari 2023 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik dacht alleen een reep voor Eunice en de rest snickers, maar weet het ook niet zeker
leila is een pittig wijfie heurquote:Op maandag 2 januari 2023 18:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Leila is een totale nobody terwijl alle grote koppen dus op jou hebben gestemd
Hij gaat zo het teiltje uitlikken denkquote:Op maandag 2 januari 2023 18:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel leuk hoe ontzettend z'n best Erik doet
Zekers, vooral omdat hij niet van het koken isquote:Op maandag 2 januari 2023 18:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel leuk hoe ontzettend z'n best Erik doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |