quote:Op maandag 2 januari 2023 18:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Leila is niets meer dan opvulling waarbij je stemt uit emotie en voor je eigen hachje gaat
Ha, da's karma.quote:
Niet in Eriks kookboekquote:Op maandag 2 januari 2023 18:13 schreef Chanel5 het volgende:
Die dunne meuk hoort toch rijst bij of een aardappel?
Er staat ook nog een ovenschaal in de magnetron.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Er hoeft voor steeds minder mensen gekookt te worden.. maar 2 pannen lijkt me wat weinig
[ afbeelding ]
Hij had daar gisteren al een beginnetje mee gemaakt, maar blijkbaar nog niet alles eruit gekregenquote:Op maandag 2 januari 2023 18:15 schreef Chanel5 het volgende:
De aangebakken stukjes mogen er uit van Erik.
Het is dan ook gisteren al gekookt en moet nu opgewarmd wordenquote:Op maandag 2 januari 2023 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hoor meer Ester dan Erik "koken"
Ovenschalen zijn heerlijk, ligt eraan waar ze van gemaakt zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er staat ook nog een ovenschaal in de magnetron.
Inderdaad, dat spul is veel te dunquote:Op maandag 2 januari 2023 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las hier dat er gisteren potten erwten en bruinen bonen met vocht en al de pan in ging
Ik had het gezien idd. Blijkbaar had hij nog niet alles eruit gepullekt....quote:Op maandag 2 januari 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had daar gisteren al een beginnetje mee gemaakt, maar blijkbaar nog niet alles eruit gekregen
En een stuk minder vullend, daarom was rijst erbij wel lekker geweest.quote:
Ik vond het ook een heel naar gesprek. Mensen vielen Eunice aan op haar allergie terwijl ze zelf probeert mee te werken, oplossingen te zoeken en toch te proberen in de hoop dat t meevalt. Nare mensen daar.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ha, da's karma.![]()
Eerder wilde Eunice praten met Wanda over vannochtend (dat gedoe rondom haar eten).
Maar wanda had er geen zin in en zei dat ze was moest doen, anders was ze de hele dag bezig.
10 min. zit ze in het ei te vertellen dat ze 0,0 geen zin had om met Eunice te praten.
Het zit er een beetje ranzig uit als hij zo loopt te plukkenquote:Op maandag 2 januari 2023 18:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik had het gezien idd. Blijkbaar had hij nog niet alles eruit gepullekt....
quote:Op maandag 2 januari 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een stuk minder vullend, daarom was rijst erbij wel lekker geweest.
Ik ga even streams aanslingeren om de reacties te zien
quote:Op maandag 2 januari 2023 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik wordt beus, er moet GEEN zout in als Zoe om zout komt vragen
En stroopquote:Op maandag 2 januari 2023 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt yoghurt toegevoegd om de pittigheid wat te dempen.
Eensquote:Op maandag 2 januari 2023 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond het ook een heel naar gesprek. Mensen vielen Eunice aan op haar allergie terwijl ze zelf probeert mee te werken, oplossingen te zoeken en toch te proberen in de hoop dat t meevalt. Nare mensen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |