Jeff heeft van het begin af aan de ouderen met U aangesprokenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff nu tegen Janet U bedankt. Eergisteren jEff, teringzooi, klotenzooi, godverdomme enzv
Dat vind ik ook wel een beetje vreemd.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom weet Eunice zelf niet wat er in zit ?
En ook Erik gaf toe..Mirthe heb ik niet meegekregen omdat ik hier zat te kokhalzen..quote:Op maandag 2 januari 2023 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gatverdamme, maar dat had ze dan ook eerder kunnen doen, als het maar niet in beeld komt![]()
Erik heeft een andere bobbel...quote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk.. hier zit een bobbel in mijn nagel.. zie je?
[ afbeelding ]
Het is Januari....
Als ik zoveel allergieën hadquote:
En Erik denkt: ik heb ook 'n bobbel........ wil je er aan likkenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk.. hier zit een bobbel in mijn nagel.. zie je?
[ afbeelding ]
Het is Januari....
Twee gezichtenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft van het begin af aan de ouderen met U aangesproken
Volgens mij heel normaal want zo is het mij ook bijgebracht en tot de dag van vandaag blijf ik die etiquette nalevenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft van het begin af aan de ouderen met U aangesproken
Mwa en dat dan op een briefje zetten..quote:Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik zoveel allergieën had
Had ik het zelfvgecheckt
Nee ik had zelf gekeken op verpakkingen of ik het mag of nietquote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa en dat dan op een briefje zetten..
Precies.. ik heb wel eens geroepen U kunt van mij de kolere krijgen.. Netjes en duidelijkquote:Op maandag 2 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij heel normaal want zo is het mij ook bijgebracht en tot de dag van vandaag blijf ik die etiquette naleven
Jeff kan heel sociaal zijn en lief, zorgzaam, belangstellend. Als Jeff niet goed in zijn vel zit, dan kan hij omslaan in een vreselijk figuur, die je uitmaakt voor alles wat hij maar kan bedenken, wat maar lelijk is.quote:
Wil je Wendy plagen dan zou je haar ook eens met U moeten aansprekenquote:
Als ik afgezeken word door een ouwe, krijgt hij/zij de volle laag. Twee kanten respectquote:Op maandag 2 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij heel normaal want zo is het mij ook bijgebracht en tot de dag van vandaag blijf ik die etiquette naleven
Combineren kan ookquote:Op maandag 2 januari 2023 15:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik afgezeken word door een ouwe, krijgt hij/zij de volle laag. Twee kanten respect
Twee gezichten dusquote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff kan heel sociaal zijn en lief, zorgzaam, belangstellend. Als Jeff niet goed in zijn vel zit, dan kan hij omslaan in een vreselijk figuur, die je uitmaakt voor alles wat hij maar kan bedenken, wat maar lelijk is.
Er zijn er een paar die het van Jeff overgenomen hebben, maar hij was vanaf dag 1 de enige die mensen met U aansprak.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Als ik een woede uitbarsting krijg (gebeurt zelden) ben ik ook echt een ander persoonquote:
'Niet goed in zijn vel' kun je ook vervangen door 'enige tegenspraak krijgen'quote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff kan heel sociaal zijn en lief, zorgzaam, belangstellend. Als Jeff niet goed in zijn vel zit, dan kan hij omslaan in een vreselijk figuur, die je uitmaakt voor alles wat hij maar kan bedenken, wat maar lelijk is.
Ben altijd mezelfquote:Op maandag 2 januari 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Als ik een woede uitbarsting krijg (gebeurt zelden) ben ik ook echt een ander persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |