Nope dat is rundvleessaladequote:Op maandag 2 januari 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IS meestal rund wat daar in zit toch?
Ook varkens dan?quote:
Dat was de lunchquote:Op maandag 2 januari 2023 15:14 schreef mario390 het volgende:
hadden ze erder beter met dat geld omgegangen
moesten ze nu niet salat en brood eten
-knip-quote:Op maandag 2 januari 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij je dan druk
En post hier?
Huh ?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf het gek vinden, je hele hebben en houden vrijgeven aan de grootste paranoia klootzak in de Loods..![]()
Tenzij.. het allemaal Show is
1) het ging erom het verschil te benadrukken tussen medische noodzaak zoals Tiano of gewoonweg een domme actie KimDquote:Op maandag 2 januari 2023 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 injectie is en was niet illegaal
2 sommige mensen zijn nu eenmaal seksueel ingesteld
3 een spiraal geeft meer zekerheid dan een condoom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2) die vlieger gaat op voor een heleboel mensen waar bij mij de setting belangrijk is en zoals gezegd dat is aan ieder voor zich
3) pil is 1% en spiraal 0,1% dus icm condoom meest effectief wil je in hun situatie dus al helemaal pertinent niet zwanger rakenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Niet gehoord, ben alleen heel benieuwd nu ze niet weet wat er in die salade zat/ zit of ze nu ook ziek wordtquote:Op maandag 2 januari 2023 15:16 schreef Silves het volgende:
Hoop dar er cossers zijn die net Eunice haar snotverhaal heeft gehoord? en het antwoord van Erik![]()
![]()
Nee alleen rund. Zie eerdere post met ingredientenlijst met de pot van de AH huzarensalade.quote:
Dan gaat ze snot eten voor haar afweer systeem ,quote:Op maandag 2 januari 2023 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet gehoord, ben alleen heel benieuwd nu ze niet weet wat er in die salade zat/ zit of ze nu ook ziek wordt
Waarom weet Eunice zelf niet wat er in zit ?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:19 schreef Loveable het volgende:
Maar als ze niet zelf gemaakt hebben, waarom leest niemand de ingrediënten die er op staan?
Omdat ze misschien nooit eetquote:Op maandag 2 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom weet Eunice zelf niet wat er in zit ?
Gatverdamme, maar dat had ze dan ook eerder kunnen doen, als het maar niet in beeld komtquote:Op maandag 2 januari 2023 15:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan gaat ze snot eten voor haar afweer systeem ,
Dat vraag ik me dus ook steeds afquote:Op maandag 2 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom weet Eunice zelf niet wat er in zit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |