Maar!!.....na elke bocht begint hij weer..mij boeit het niks...quote:Op maandag 2 januari 2023 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het zal hem dus niets uitmaken, hij is er duidelijk in
Gezapt naar Wanda en Jasper, verhaal van JW ken ik nu welquote:Op maandag 2 januari 2023 14:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar!!.....na elke bocht begint hij weer..mij boeit het niks...
Nu doe je Janet weer tekort. Meid meidquote:
Waar Waffel continue roept "Neej Stoppis dit werkt niet.." oftewel Jappie is te stom voor Waffelquote:Op maandag 2 januari 2023 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Wanda de hele tijd lieverd tegen Jasper. Wat moeten we er toch van denken?
Vind Janet een leuke vrouw, ga dat wel volgenquote:Op maandag 2 januari 2023 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Podcast opname van Jeff met Janet begint.
Waar kunnen we straks die podcast beluisteren?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Podcast opname van Jeff met Janet begint.
Nu live, is voor de bewonersquote:Op maandag 2 januari 2023 14:47 schreef maryo55 het volgende:
Kan je de podcast ook ergens luisteren.
Is niet voor derden, alleen voor de bewoners.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar kunnen we straks die podcast beluisteren?
Ohhw...ok, dan kijk ik wel naar Klussen met Waffel&Jappiequote:Op maandag 2 januari 2023 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is niet voor derden, alleen voor de bewoners.
Dat zij niet zwanger mag raken is logisch want bijkomend gegeven bij het slikken van bepaalde medicatie. In dit soort gevallen kan ik echter heel zwart-wit zijn. Als die kuur voor haar zo belangrijk is waarbij een zwangerschap uiterst ongewenst is en er sprake is van echte liefde; dan staat af en toe een wipje maken in een loods met dertig mensen onderaan de prioriteitenlijst zou je toch zeggen. Bovendien heb je je ingeschreven voor het langste spelletjesprogramma ooit en ben je daar niet voor een pukkelkuur vanwege een illegale injectie (!) of dus een speciaal dieet zoals bij Berend of Eunice. Niet te vergelijken met je eigen wereld want in de loods kan het al een reden zijn om je eruit te stemmen. Verder zou je in dit geval juist wel condooms kunnen gebruiken want ook een spiraaltje geeft geen honderd procent zekerheid. Heb je seks dan loop je altijd risico dus al wippen KimD en Jeffrey iedere dag het ging me even om alles eromheen. Verder moeten ze het uiteraard vooral zelf weten.quote:Op maandag 2 januari 2023 14:04 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Klopt niet, Jeffrey en Kim hebben allebei aangegeven dat ze een condoom niet fijn vinden. Maar als het moet dan moet het en hij wilde ze ook bestellen. Maar toen haar kuur binnenkwam hebben ze de gebruiksaanwijzing gelezen en het blijkt helemaal niet nodig te zijn. Als je de pil slikt moet je inderdaad een condoom erbij gebruiken en bij een spiraal hoeft dat niet. En Kim heeft dus een spiraal heeft ze gezegd. Dus condooms zijn helemaal niet nodig.
Die WM ist vorbei. Messi pokalquote:Op maandag 2 januari 2023 15:00 schreef mario390 het volgende:
is dat ziel van de
productie daar en voetbalteam in
de wereld te setzen?
is echt erg vor worden
1 injectie is en was niet illegaalquote:Op maandag 2 januari 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zij niet zwanger mag raken is logisch want bijkomend gegeven bij het slikken van bepaalde medicatie. In dit soort gevallen kan ik echter heel zwart-wit zijn. Als die kuur voor haar zo belangrijk is waarbij een zwangerschap uiterst ongewenst is en er sprake is van echte liefde; dan staat af en toe een wipje maken in een loods met dertig mensen onderaan de prioriteitenlijst zou je toch zeggen. Bovendien heb je je ingeschreven voor het langste spelletjesprogramma ooit en ben je daar niet voor een pukkelkuur vanwege een illegale injectie (!) of dus een speciaal dieet zoals bij Berend of Eunice. Niet te vergelijken met je eigen wereld want in de loods kan het al een reden zijn om je eruit te stemmen. Verder zou je in dit geval juist wel condooms kunnen gebruiken want ook een spiraaltje geeft geen honderd procent zekerheid. Heb je seks dan loop je altijd risico dus al wippen KimD en Jeffrey iedere dag het ging me even om alles eromheen. Verder moeten ze het uiteraard vooral zelf weten.
Dit heeft niets met de streams te makenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:00 schreef mario390 het volgende:
is dat ziel van de
productie daar en voetbalteam in
de wereld te setzen?
is echt erg vor worden
werd het maar misschienquote:Op maandag 2 januari 2023 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de streams te maken
BB en deze show hebben niet zoveel met elkaar te maken, ze worden op totaal andere tijdstippen uitgezonden. Ze hebben 1 ding gemeen het zijn beide RLS's gebaseerd op games.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
Januari ..alweer een paar maanden op weg, Achter heeft blijkbaar de opdracht uitgevaardigd om alle deelnemers weer eens zichzelf aan het publiek kenbaar te maken... BB-2023 loert op kijkcijfer wegtrekken
En ze hebben alletwee een COS en ze hebben maar weinig Cossers te verdelenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
BB en deze show hebben niet zoveel met elkaar te maken, ze worden op totaal andere tijdstippen uitgezonden. Ze hebben 1 ding gemeen het zijn beide RLS's gebaseerd op games.
We gaan zien of Eunice nu klachten krijgt. Afwachtenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:07 schreef Dotteke het volgende:
Huzaren salade zit geen vlees in zegt Erikzal maar eens even kijken op de emmer Erik
IS meestal rund wat daar in zit toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan zien of Eunice nu klachten krijgt. Afwachten
Marioquote:Op maandag 2 januari 2023 15:09 schreef mario390 het volgende:
nederlandse producties zijn
geil naar quoten, in januar bb te starten is
en vollonzin![]()
![]()
kijken nog weiniger JAA
ja klopt, zit ook rund in 2%.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IS meestal rund wat daar in zit toch?
Nope dat is rundvleessaladequote:Op maandag 2 januari 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IS meestal rund wat daar in zit toch?
Ook varkens dan?quote:
Dat was de lunchquote:Op maandag 2 januari 2023 15:14 schreef mario390 het volgende:
hadden ze erder beter met dat geld omgegangen
moesten ze nu niet salat en brood eten
-knip-quote:Op maandag 2 januari 2023 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar waarom maak jij je dan druk
En post hier?
Huh ?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
Ik blijf het gek vinden, je hele hebben en houden vrijgeven aan de grootste paranoia klootzak in de Loods..![]()
Tenzij.. het allemaal Show is
1) het ging erom het verschil te benadrukken tussen medische noodzaak zoals Tiano of gewoonweg een domme actie KimDquote:Op maandag 2 januari 2023 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 injectie is en was niet illegaal
2 sommige mensen zijn nu eenmaal seksueel ingesteld
3 een spiraal geeft meer zekerheid dan een condoom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2) die vlieger gaat op voor een heleboel mensen waar bij mij de setting belangrijk is en zoals gezegd dat is aan ieder voor zich
3) pil is 1% en spiraal 0,1% dus icm condoom meest effectief wil je in hun situatie dus al helemaal pertinent niet zwanger rakenWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Niet gehoord, ben alleen heel benieuwd nu ze niet weet wat er in die salade zat/ zit of ze nu ook ziek wordtquote:Op maandag 2 januari 2023 15:16 schreef Silves het volgende:
Hoop dar er cossers zijn die net Eunice haar snotverhaal heeft gehoord? en het antwoord van Erik![]()
![]()
Nee alleen rund. Zie eerdere post met ingredientenlijst met de pot van de AH huzarensalade.quote:
Dan gaat ze snot eten voor haar afweer systeem ,quote:Op maandag 2 januari 2023 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet gehoord, ben alleen heel benieuwd nu ze niet weet wat er in die salade zat/ zit of ze nu ook ziek wordt
Waarom weet Eunice zelf niet wat er in zit ?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:19 schreef Loveable het volgende:
Maar als ze niet zelf gemaakt hebben, waarom leest niemand de ingrediënten die er op staan?
Omdat ze misschien nooit eetquote:Op maandag 2 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom weet Eunice zelf niet wat er in zit ?
Gatverdamme, maar dat had ze dan ook eerder kunnen doen, als het maar niet in beeld komtquote:Op maandag 2 januari 2023 15:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan gaat ze snot eten voor haar afweer systeem ,
Dat vraag ik me dus ook steeds afquote:Op maandag 2 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft van het begin af aan de ouderen met U aangesprokenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff nu tegen Janet U bedankt. Eergisteren jEff, teringzooi, klotenzooi, godverdomme enzv
Dat vind ik ook wel een beetje vreemd.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ook Erik gaf toe..Mirthe heb ik niet meegekregen omdat ik hier zat te kokhalzen..quote:Op maandag 2 januari 2023 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gatverdamme, maar dat had ze dan ook eerder kunnen doen, als het maar niet in beeld komt![]()
Erik heeft een andere bobbel...quote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk.. hier zit een bobbel in mijn nagel.. zie je?
[ afbeelding ]
Het is Januari....
Als ik zoveel allergieën hadquote:
En Erik denkt: ik heb ook 'n bobbel........ wil je er aan likkenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk.. hier zit een bobbel in mijn nagel.. zie je?
[ afbeelding ]
Het is Januari....
Twee gezichtenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft van het begin af aan de ouderen met U aangesproken
Volgens mij heel normaal want zo is het mij ook bijgebracht en tot de dag van vandaag blijf ik die etiquette nalevenquote:Op maandag 2 januari 2023 15:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff heeft van het begin af aan de ouderen met U aangesproken
Mwa en dat dan op een briefje zetten..quote:Op maandag 2 januari 2023 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik zoveel allergieën had
Had ik het zelfvgecheckt
Nee ik had zelf gekeken op verpakkingen of ik het mag of nietquote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa en dat dan op een briefje zetten..
Precies.. ik heb wel eens geroepen U kunt van mij de kolere krijgen.. Netjes en duidelijkquote:Op maandag 2 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij heel normaal want zo is het mij ook bijgebracht en tot de dag van vandaag blijf ik die etiquette naleven
Jeff kan heel sociaal zijn en lief, zorgzaam, belangstellend. Als Jeff niet goed in zijn vel zit, dan kan hij omslaan in een vreselijk figuur, die je uitmaakt voor alles wat hij maar kan bedenken, wat maar lelijk is.quote:
Wil je Wendy plagen dan zou je haar ook eens met U moeten aansprekenquote:
Als ik afgezeken word door een ouwe, krijgt hij/zij de volle laag. Twee kanten respectquote:Op maandag 2 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij heel normaal want zo is het mij ook bijgebracht en tot de dag van vandaag blijf ik die etiquette naleven
Combineren kan ookquote:Op maandag 2 januari 2023 15:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik afgezeken word door een ouwe, krijgt hij/zij de volle laag. Twee kanten respect
Twee gezichten dusquote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff kan heel sociaal zijn en lief, zorgzaam, belangstellend. Als Jeff niet goed in zijn vel zit, dan kan hij omslaan in een vreselijk figuur, die je uitmaakt voor alles wat hij maar kan bedenken, wat maar lelijk is.
Er zijn er een paar die het van Jeff overgenomen hebben, maar hij was vanaf dag 1 de enige die mensen met U aansprak.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Als ik een woede uitbarsting krijg (gebeurt zelden) ben ik ook echt een ander persoonquote:
'Niet goed in zijn vel' kun je ook vervangen door 'enige tegenspraak krijgen'quote:Op maandag 2 januari 2023 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff kan heel sociaal zijn en lief, zorgzaam, belangstellend. Als Jeff niet goed in zijn vel zit, dan kan hij omslaan in een vreselijk figuur, die je uitmaakt voor alles wat hij maar kan bedenken, wat maar lelijk is.
Ben altijd mezelfquote:Op maandag 2 januari 2023 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft. Als ik een woede uitbarsting krijg (gebeurt zelden) ben ik ook echt een ander persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |