Een hele hoop topics geleden had ik je dat ook al verteld.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:46 schreef stropdaz het volgende:
YES!
Ik heb net ontdekt dat je topics uit bv je actieve lijst kan halen.
Perfecte optie om in mijn geval klaagbaak (en mogelijkerwijs onzin) niet zichtbaar te maken.
Voor degene die het net als ik niet wisten:
Settins > Forum verbergen > instructies volgen
Klopt, ik dacht dat het alleen voor de betalende variant was.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Een hele hoop topics geleden had ik je dat ook al verteld.
Je moet niet zoveel denken.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:55 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht dat het alleen voor de betalende variant was.
Net zoals de users.
Kleine correctie: je kunt geen topics uit je actieve lijst halen, maar wel subfora.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:46 schreef stropdaz het volgende:
YES!
Ik heb net ontdekt dat je topics uit bv je actieve lijst kan halen.
Perfecte optie om in mijn geval klaagbaak (en mogelijkerwijs onzin) niet zichtbaar te maken.
Voor degene die het net als ik niet wisten:
Settins > Forum verbergen > instructies volgen
Daar zal TS wel blij mee zijn dan, want dan kan hij in 1 keer al die KLB topics wegjorissen.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kleine correctie: je kunt geen topics uit je actieve lijst halen, maar wel subfora.
Dat begrijp ik helemaal. Ik heb ONZ en KLB ook uit mijn actieve lijst gegooid een aantal jaren geleden en ik vind het erg fijn dat ik die topics niet hoeft te zienquote:Op maandag 2 januari 2023 11:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar zal TS wel blij mee zijn dan, want dan kan hij in 1 keer al die KLB topics wegjorissen.
Alleen die TT's al zijn zo gruwelijk onsmakelijkquote:Op maandag 2 januari 2023 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat begrijp ik helemaal. Ik heb ONZ en KLB ook uit mijn actieve lijst gegooid een aantal jaren geleden en ik vind het erg fijn dat ik die topics niet hoeft te zien
Het is vooral niet mijn humor en het zijn vaak wel veel topics, dus het vervuilt mijn actieve lijst met topics waarvan ik al weet dat ik ze toch niet ga bekijken.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Alleen die TT's al zijn zo gruwelijk onsmakelijk![]()
![]()
![]()
Misschien dat ik het ook nog eens ga doen.
helemaal eensquote:Op maandag 2 januari 2023 11:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is vooral niet mijn geen humor en het zijn vaak wel veel topics, dus het vervuilt mijn actieve lijst met topics waarvan ik al weet dat ik ze toch niet ga bekijken.
Klopt als een bus.quote:Op maandag 2 januari 2023 11:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Daar zal TS wel blij mee zijn dan, want dan kan hij in 1 keer al die KLB topics wegjorissen.
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 2 januari 2023 13:46 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Onzin en klaagbaak eruit gehaald. Geeft rust in de timeline
ik vind het jammer dit te horen.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:46 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Onzin en klaagbaak eruit gehaald. Geeft rust in de timeline
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |