Ik weet niet of dit in Klaagbaak moet of hier, maar ik waag het er maar op.. Ik kom net terug van de lokale discotheek (nou ja..lokaal..) maar wat een goede vriend van me heeft geflikt, moet ik even hier kwijt, aangezien ik het niet aan iemand anders kan vertellen op dit moment.
Hij heeft net een paar weken een beetje serieuze relatie met een meid, maar nu flikt hij het om met een ander te gaan zoenen WILLENS EN WETENS. Ik weet daar dus alles van, en zoals het een goeie vriend betaamd houd ik mijn smoel dus verder tegenover iedereen.
Wat dus niet wegneemt dat ik heel erg pissig op hem ben, maar ja, wat moet ik anders? Ik ga het haar niet zeggen. Op dit moment heb ik goed zin iets kapot te meppen ofzo, GRRRRR.
Hij zou het haar zeggen, en verwacht dat ze het niet erg vindt danwel uit zal maken !? botte klojo.
quote:dat zal 'm wel leren
Op zondag 9 februari 2003 03:36 schreef PietF het volgende:[..]
volgens mij is dat een nog foutere aktie
nee geintje man. edcht een kutstreek. zou 't er soiweso met hem ove rhebben
quote:heb ik al gedaan op de weg terug naar huis, ik heb het idee dat hij vind dat hij in zijn volste recht staat dat te doen. Waarom weet ik niet, maar ik weet vrij zeker dat zij hem geen rare dingen heeft geflikt.
Op zondag 9 februari 2003 03:38 schreef Vision het volgende:[..]
dat zal 'm wel leren
nee geintje man. edcht een kutstreek. zou 't er soiweso met hem ove rhebben
quote:niet dus, hij moet een keuze maken en anders halen we Jerry Springer erbij
Op zondag 9 februari 2003 03:41 schreef PietF het volgende:[..]
heb ik al gedaan op de weg terug naar huis, ik heb het idee dat hij vind dat hij in zijn volste recht staat dat te doen. Waarom weet ik niet, maar ik weet vrij zeker dat zij hem geen rare dingen heeft geflikt.
quote:JERRY! JERRY! JERRY!
Op zondag 9 februari 2003 03:42 schreef ChaoZzZzz het volgende:[..]
niet dus, hij moet een keuze maken en anders halen we Jerry Springer erbij
quote:Lijkt me een slecht plan, hij gaat vast niet zomaar vreemd
Op zondag 9 februari 2003 03:32 schreef ChaoZzZzz het volgende:
scoor z'n vriendin
of is zijn vriendin een goede vriendin van jou ?
quote:ik gun haar zijn gedrag niet, sinds hij een relatie met haar heeft doet hij al raar, hij heeft erg last van jaloezie, en er is volgens mij nog veel meer wat hij voor zich houdt. Zal hij achteraf wel een keer vertellen, hoop ik. Ik vind het in ieder geval een ontiegelijke kutstreek. Vanochtend had ik een berichtje op partyflock van haar, dat ze me graag zo snel mogelijk wou spreken. Waarschijnlijk heeft hij het haar gewoon meteen verteld.
Op zondag 9 februari 2003 14:24 schreef MaffiaInc het volgende:
zielig voor z'n vriendin..
maar gun jou vriend dat toch.. wat maakt het jou in hemelsnaam uit ?of is zijn vriendin een goede vriendin van jou ?
Er schiet me net iets te binnen, als ik haar heb gesproken weet ik zeker of het waar is. Volgens mij doet hij dit gewoon om het uit te maken met haar..
* Gijsje over de stomme kloothommel....
Maar wat kan jou het schelen.. het is jou probleem niet
Het is niet zo dat ze 1 van je beste vriendinnetjes is ofzo toch///
quote:
Op zondag 9 februari 2003 03:32 schreef ChaoZzZzz het volgende:
scoor z'n vriendin
Ik haat jongens die vreemd gaan!! Stomme vriend heb jij zeg
quote:War een arrogante klootzak is het dan.
Op zondag 9 februari 2003 03:41 schreef PietF het volgende:[..]
heb ik al gedaan op de weg terug naar huis, ik heb het idee dat hij vind dat hij in zijn volste recht staat dat te doen. Waarom weet ik niet, maar ik weet vrij zeker dat zij hem geen rare dingen heeft geflikt.
Maarja, get a grib...het is zijn leven en niet de jouwe...
Bemoei je er gewoon niet mee. Natuurlijk kan je er iets van zeggen, maar niet 'doordrammen' oid.
Tenzij die vriendin van hem ook een hele goeie vriendin is van jou. dan zou ik het ook wel een groot probleem vinden eerlijk gezegd.
quote:ik weet niet hoe goed jouw vrienden zijn, wij gaan geen vriendinnen van mekaar kapen. Er zit zeker weten meer aan vast dan dat hij me heeft verteld, da's waar. Hij is raar aan het doen en dat moet volgens mij iedereen weten.
Op zondag 9 februari 2003 17:52 schreef Mirion het volgende:
Wat is jouw angle? Wil jij z'n vriendin stiekem wel? Anders gaat volgens mij de regel op dat je toch wel meer vertrouwen in hem moet hebben dan in een meisje wat jullie net een paar weken kennen. Zit misschien meer aan het verhaal vast wat ie je niet verteld heeft.
Mijn 'angle' is is dat ik het een kutstreek vind wat hij heeft geflikt, whatever zijn reden.
Punt is dat ik best wel teleurgesteld ben in zijn gedrag, ik had hem anders ingeschat.
Enige dat we weten is dat meneer een vriendin heeft en dat hij zoende met een ander meisje.
We weten niet HOE ze zoenden, we weten niet welke afspraken er zijn binnen de relatie van meneer en mevrouw.. misschien was het al uit of geplanned of zoende ze elkaar gewoon gedag op de mond zoals dat blijkbaar tegenwoordig normaal is... ik weet't niet.
Ik weet alleen dat er iemand is die zich dit erg aantrekt, en ik vraag me af waarom?
Halléé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |