Had gekund tochquote:Op woensdag 4 januari 2023 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk niet.
Goeiemorgen!
Welke prik?quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Had gekund toch
Goedemorgen, ik heb mezelf weer lek laten prikken.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ga ik maar niet expliciet delen. Maar het is genoeg.
Eet smakelijk makkerquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
L-l-lunch?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:04 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Het is wel erg donker van de regenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
L-l-lunch?
Het begint hier al te schemeren.
Jij mag ook vast dineren hoor, wat jij wil.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
L-l-lunch?
Het begint hier al te schemeren.
Ja. Waardeloos. Ben deze week nog vrij want Jr. is hier die heeft ook nog vakantie. Ik had gehoopt op wat voetballen op een veldje maar we wijken nu noodgedwongen uit naar de PS5 (waar ik echt mokertjehard op mijn falie krijg met fifaquote:
Zeg maar tegen 'm dat ik trots op hem ben.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Waardeloos. Ben deze week nog vrij want Jr. is hier die heeft ook nog vakantie. Ik had gehoopt op wat voetballen op een veldje maar we wijken nu noodgedwongen uit naar de PS5 (waar ik echt mokertjehard op mijn falie krijg met fifa)
Ja, vind je dat een leuke stad?quote:
Indonesische rendang, met Gado Gado, saté en rijst.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij mag ook vast dineren hoor, wat jij wil.
Ik kan je monkeytown Arnhem aanraden, kom je ook terug met 3 telefoonnummers van bijstandsmoeders. Voor als je een keer van bil wilt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Waardeloos. Ben deze week nog vrij want Jr. is hier die heeft ook nog vakantie. Ik had gehoopt op wat voetballen op een veldje maar we wijken nu noodgedwongen uit naar de PS5 (waar ik echt mokertjehard op mijn falie krijg met fifa)
Hallo laat dat gespuis eens uit mijn stadquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik kan je monkeytown Arnhem aanraden, kom je ook terug met 3 telefoonnummers van bijstandsmoeders. Voor als je een keer van bil wilt.
Bij dat Hollywood naast de Kuip heb je tegenwoordig best een toffe soort van gamehal voor die kleine aap. Maar daar ben je ongetwijfeld al eens een keer geweest.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
rendang heb ik ook wel zin inquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Indonesische rendang, met Gado Gado, saté en rijst.
Dit is alleen niet zo'n kermisachtige gamehal waar jij op doelt denk ik. Meer dit soort werk:quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:27 schreef Sked het volgende:
We hebben in Arnhem sinds kort ook zo'n gamehal. Voelde me net een klein kind toen ik erlangs liep.
quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is alleen niet zo'n kermisachtige gamehal waar jij op doelt denk ik. Meer dit soort werk:
https://www.hollywoodeventcenter.nl/reserveren/
Ze hebben ook één zo'n grote racesim staan met schermen aan de zijkanten enzo, maar die is bijna altijd volgeboekt.
Daar hadden we op een gegeven moment een abonnement op ja. Wel aan te raden met kinderenquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij dat Hollywood naast de Kuip heb je tegenwoordig best een toffe soort van gamehal voor die kleine aap. Maar daar ben je ongetwijfeld al eens een keer geweest.
Je bedoelde @ChevyCapricequote:Op woensdag 4 januari 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Vooral dat F1 racen daar is tof @:Caland
Ook leuk om eens met vrienden te doen.
neequote:Op woensdag 4 januari 2023 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag jij BTC alweer in?
@:GGMM @:Netsplitter @:Straatcommando. @:nattekat
Curlinggenot.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is alleen niet zo'n kermisachtige gamehal waar jij op doelt denk ik. Meer dit soort werk:
Ze hebben ook één zo'n grote racesim staan met schermen aan de zijkanten enzo, maar die is bijna altijd volgeboekt.
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Curlinggenot.
Leuke dingen hebben ze daar.
Chevy is niet het enige F1-beestje hoor hierquote:
vond dat oude concept toch leuker daarquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
over jezelf praten in de derde persoonquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Chevy is niet het enige F1-beestje hoor hier
Er zijn nog velen meer met een goede smaak.
Het is wel echt mokergroot geworden, meer plek om te zuipen ook na/voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vond dat oude concept toch leuker daar
Dat bepaalt Chevy zelf wel.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
over jezelf praten in de derde persoon
Randstadquote:
Keurig, niet te specifiek. Er zijn hier lieden die je anders rituals pakketjes en dergelijke gaan toezenden.quote:
Een Rituals pakketje is toch voor wanneer je niet weet wat je je zusje cadeau moet doen met kerst?quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Keurig, niet te specifiek. Er zijn hier lieden die je anders rituals pakketjes en dergelijke gaan toezenden.
Rituals pakketje. Niet een eau de parfum van 100 euro sturen.quote:Op woensdag 4 januari 2023 12:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Keurig, niet te specifiek. Er zijn hier lieden die je anders rituals pakketjes en dergelijke gaan toezenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |