wat dan als je geen champagne hebt?quote:Op zondag 1 januari 2023 01:26 schreef stropdaz het volgende:
Stel je voor ... het zal je maar gebeuren. Dan kijk je toch ook 10x op je lot en ben je nu vol op champagne aan het weg tikken
Volgens mij niets, behalve veel aandacht en volgend jaar vanwege de bijgelovige gokkers wat meer verkoop van nieuwe staatsloten.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hoeveel krijgt zo'n winkel waar het lot vandaan is gekomen?
Ook nog wel aardig wat dacht ik.
Valt mij ook al jaren op, en veel in die regionen. Vorig jaar Utrecht en dit jaar dus Amersfoort. Lotto heeft een overzicht waar de miljoenenprijzen vallen, echt alleen randstad. Nu zal daar misschien ook wel wat meer verkocht worden zoals met de staatsloterij.quote:
De prijzen van de Staatsloterij zijn belastingvrij.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:44 schreef Captain_Ghost het volgende:
Leuk is dat de winnaar de belasting van 2022 en 2023 alsnog moet betalen.
In Amerika wel, toen laatst die superprijs won kreeg de verkoper ook iets van een miljoen.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij niets, behalve veel aandacht en volgend jaar vanwege de bijgelovige gokkers wat meer verkoop van nieuwe staatsloten.
Geen euro.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hoeveel krijgt zo'n winkel waar het lot vandaan is gekomen?
Ook nog wel aardig wat dacht ik.
Ja, de prijzen zijn belastingvrij.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:11 schreef golfer het volgende:
[..]
De prijzen van de Staatsloterij zijn belastingvrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |