Voor mij denk ik The The - Uncertain Smile, geloof niet dat die me vorig jaar echt zo opviel, maar die piano solo is zo goedquote:Op zondag 1 januari 2023 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk dat de beste ontdekkingen voor mij dit jaar Find the River van R.E.M. en The Load Out-Jackson Browne zijn. Heb echt intens genoten van die platen. Top 2000 heeft me tot veel geweldige platen geïntroduceerd door de jaren heen
Ik voel me uitgerust en merk niets van een kater.quote:
Ik heb net 7,5km lopen te hardlopen dus mijn goede voornemen om meer dan 7,4km te hardlopen dit jaar is al voltooid.quote:
The Loadout/Stay is inderdaad echt zooooo'n fijne plaatquote:Op zondag 1 januari 2023 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk dat de beste ontdekkingen voor mij dit jaar Find the River van R.E.M. en The Load Out-Jackson Browne zijn. Heb echt intens genoten van die platen. Top 2000 heeft me tot veel geweldige platen geïntroduceerd door de jaren heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Zo'n jong broekie en dan toch moe?quote:
Tot het eind van deze maand hebben we gewoon dezelfde leeftijdquote:Op zondag 1 januari 2023 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n jong broekie en dan toch moe?
Ik heb net even gewandeld, gister overgeslagen met al dat geknal en vies weer. Maar net was wel ff lekkerquote:Op zondag 1 januari 2023 15:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, en belachelijk lui, dus gaan zo even wandeling maken en een vuurtje stoken om wat worstje en marshmallows te grillen
Hier Sting - Moon over Bourbon Street.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:26 schreef MTheBassman het volgende:
* essnhills zet herinnering in agenda voor 22 januari om Isorden een broekie te noemenquote:Op zondag 1 januari 2023 15:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Tot het eind van deze maand hebben we gewoon dezelfde leeftijd
quote:Op zondag 1 januari 2023 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills zet herinnering in agenda voor 22 januari om Isorden een broekie te noemen
Ik voel me totaal ruk ook. Had het niet vijf uur moeten maken, maar ja ik wilde ook even levenquote:
Al jaren een favoriet van mijn moeder, die vind ik ook bloedmooi.quote:Op zondag 1 januari 2023 17:07 schreef Poppejans het volgende:
Mijn ontdekking
Elvis Costello- I want you
In combinatie met de xylophoon in de intro (die de radio er altijd afknipt) inderdaad een erg leuke plaatquote:Op zondag 1 januari 2023 15:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Voor mij denk ik The The - Uncertain Smile, geloof niet dat die me vorig jaar echt zo opviel, maar die piano solo is zo goed
Aansluitend op Keane, ze hebben bij dat concert een fantastische cover gedaan van Under Pressure:quote:Op zondag 1 januari 2023 18:09 schreef jcdragon het volgende:
YT video's die gepost werden, maar geen tijd gehad om te kijken. Nu wel![]()
Is ook pas zo hoog gaan staan sinds die Queen-film. Eigenlijk sinds toen staat er overbodig veel Queen in de lijst en heel veel overdreven hoog.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Queen - Love Of My Life is wel het minst top-10-achtige nummer wat ik in jaren gehoord heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |