Mijne ookquote:
Sir Brian Mayquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht altijd dat ze een harpiste hadden ingehuurd. Maar Brian May plukte zelf aan een harp en plakte toen al die stukjes aan elkaar. Wat een monnikenwerk!
Mooier wordt het trouwens niet vandaag.
Ja, Brian Deacon er wel wat van, zeker als John Maydeed.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze hoeft uiteraard niet zo hoog, maar Brian deed deze op de Taylor Hawkins Tribute, en kippenvel achter m'n schermpje hoor
Was Roger ook?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Brian Deacon er wel wat van, zeker als John Maydeed.
Ja maar dan livequote:Op zaterdag 31 december 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
En ja, deze hoort wel degelijk zo hoog
Neh. Dan maar Somebody to Love.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
En ja, deze hoort wel degelijk zo hoog
Jij hebt deze persoon direct ontvriend neem ik aan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand hier dacht dat Bohemian Rhapsody al bezig was
Die leeft zeker in Polen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar scheiden jullie wegenquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij ook een heel fijn 2023!!quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:58 schreef Evenstar het volgende:
De top 10 kan mij eigenlijk niet echt boeien.
Ik wil weer iedereen bedanken voor een toffe editieWeer genoten van alle clichés, gezeik op de dj's, lachen om awkward mensen in het café etc.
Iedereen een heel fijn 2023 gewenst. Ik hoop dat het jullie veel gezondheid, geluk en mooie muzikale momenten oplevert
Jij begeleidt hem nu naar zijn auto?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van hetzelfdequote:Op zaterdag 31 december 2022 22:58 schreef Evenstar het volgende:
De top 10 kan mij eigenlijk niet echt boeien.
Ik wil weer iedereen bedanken voor een toffe editieWeer genoten van alle clichés, gezeik op de dj's, lachen om awkward mensen in het café etc.
Iedereen een heel fijn 2023 gewenst. Ik hoop dat het jullie veel gezondheid, geluk en mooie muzikale momenten oplevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |