Fijne jaarwisseling!quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er ook zo vandoor, wellicht dat ik tussendoor nog even een vileine opmerking maak zo nodig.
Iedereen een fijne jaarwisseling, en het was weer gezellig om met jullie allen te baggeren!
Op een goede gezondheid voor iedereen, en zeker degenen die het extra kunnen gebruiken
Super Bass - Nicki Minajquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Gretzl het volgende:
Dit mormel heeft zich wel veilig genesteld in de slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
nee was niet online en ben vergeten welk nummer toen speelde.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij luistert niet meer mee?
Ik wil ook weer een kat. Na 4 jaar alleen mis ik het gezelschap van poezelsquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:57 schreef Gretzl het volgende:
Dit mormel heeft zich wel veilig genesteld in de slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
bohh, ja. Blijft lekker ja. stem er elk jaar op.quote:
Oh, lekker. Heb al zoveel drank op deze week dat ik vanavond wat later beginquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh geen flauw idee, ik ben al sinds 11:00 aan het zuipen dus ik ben echt apezat
Fretless Bassquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bohh, ja. Blijft lekker ja. stem er elk jaar op.
Die van ligt 60 cm diep in de tuin.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Mijne zit verstopt in zijn safespace
Lijkt mij Innuendo of The Chain evtquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee was niet online en ben vergeten welk nummer toen speelde.
Denk dat je Telegraph Road leuker gaat vinden dan Master of Puppetsquote:Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef essnhills het volgende:
33 Oceaan Racoon
32 Smells Like Teen Spirit Nirvana
31 Viva La Vida Coldplay
30 Telegraph Road Dire Straits
29 Master Of Puppets Metallica
28 Thunderstruck AC/DC
27 Shine On You Crazy Diamond Pink Floyd
quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef alopio het volgende:
Ik ga ook, zal hier en daar nog wel wat posten maar niet veel meerbedankt weer voor een mooie t2k
En fijn oud en nieuw
jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef alopio het volgende:
Ik ga ook, zal hier en daar nog wel wat posten maar niet veel meerbedankt weer voor een mooie t2k
En fijn oud en nieuw
Nogmaals bedankt voor de biertjes en tot de volgende keerquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef alopio het volgende:
En fijn oud en nieuw
Is inmiddels traditie hequote:Op zaterdag 31 december 2022 20:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de biertjes en tot de volgende keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |