Tegenwoordig zijn er ook gasten die filmpjes van concertgangers aanelkaar plakken en deze op YT knallen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gebeurt al zo lang er live concerten bestaan. Mijn vader heeft denk ik 8TB aan concerten van Neil Young op zijn harde schijven staanIk weet dat de Grateful Dead en volgens mij Pearl Jam-communities ook heel bedreven zijn in het opnemen.
Volgend jaar sturen we ze dode bloemen per post, verdorie.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
Dead Flowers niet eens meer in de lijst? Smakeloos.
Wanneer ga je er eens lekker voor zitten om dat allemaal te beluisteren?quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gebeurt al zo lang er live concerten bestaan. Mijn vader heeft denk ik 8TB aan concerten van Neil Young op zijn harde schijven staanIk weet dat de Grateful Dead en volgens mij Pearl Jam-communities ook heel bedreven zijn in het opnemen.
En zo blijkt maar weer: Uit het oor, uit het hart (en de lijst).quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit hoger dan de hoogste beatles?
Dat moet wel.quote:
Geweldig mooiquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er ook gasten die filmpjes van concertgangers aanelkaar plakken en deze op YT knallen.
Hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:37 schreef TLC het volgende:
Mijn postgeschiedenis bestaat bijna alleen maar uit Top2000
Enfin, het ging weer veels te snel van 2000 naar waar we nu zijn![]()
Bij deze iedereen alsvast de beste wensen voor 2023, maak er wat moois van![]()
De strijkers maken het helemaal af, jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze versie is wel de definitieve versie he
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wanneer ga je er eens lekker voor zitten om dat allemaal te beluisteren?
De Grote Gijs Showquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:40 schreef Pino112 het volgende:
'Ik heb erop gestemd, maar ik heb hem uit mijn lijstje gehaald'
Dan heb je er niet op gestemd, dikke mongool
En hij had ook een andere uit zijn lijstje kunnen halen als ie het zo graag had gewild.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:40 schreef Pino112 het volgende:
'Ik heb erop gestemd, maar ik heb hem uit mijn lijstje gehaald'
Dan heb je er niet op gestemd, dikke mongool
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga jullie alvast gedag zeggen, sociale verplichtingen en zulks. Allen weer bedenkt voor het gezellige topic, tot volgend jaar en een fijne jaarwisseling
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |