KimD is gewond geraakt bij het touwtrekken en moet gehecht worden.quote:
Ai, dat klinkt niet goedquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gingen touwtrekken met een spanband, met de gesp er nog aan en toen knapte de band, gesp tegen de hand van KimD
Touwtrekken met een spanband en dat knapte. KimD is behoorlijk gewond, volgens mij bloedde het ook heel erg. Haar pols doet ook zeer. Tis een bikkel, maar nu huilde en rilde van de pijn.quote:
Ze zit te wachten tot ze naar het ziekenhuis gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Fotootje ziekenhuis ? misschien een optie?
Denk dat isaac dat aan t regelen isquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Volgens mij wachten ze op de dokter en die zal wel beslissen wat er moet gebeurenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Denk ik ook, misschien gele kaart waardig .....quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef mangalie het volgende:
Als Esther die band niet had vastgebonden aan die paal was het volgens mij niet zo afgelopen..
Wel lullig op deze dag. Dokter komt straks langs?quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
KimD is gewond geraakt bij het touwtrekken en moet gehecht worden.
Wanda die kromt loopt omdat ze een gaatje in haar mouw heeftquote:
Als militair ben je wel wat gewend, maar dit kan vrij pijnlijk zijn. Hopelijk valt het mee voor haar en blijft het alleen bij die hechtingen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Touwtrekken met een spanband en dat knapte. KimD is behoorlijk gewond, volgens mij bloedde het ook heel erg. Haar pols doet ook zeer. Tis een bikkel, maar nu huilde en rilde van de pijn.
Denk kwel en die zal dan wel beslissen of ze ook naar het ziekenhuis moet. Neem aan dat de dokter het zelf hecht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel lullig op deze dag. Dokter komt straks langs?
Nee die zat achter de vrouwen vastgebonden. De vrouwen zijn met meer en trokken de mannen juist hun kant op.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef mangalie het volgende:
Als Esther die band niet had vastgebonden aan die paal was het volgens mij niet zo afgelopen..
Het is de hand die haar val moest opvangen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
KimD is gewond geraakt bij het touwtrekken en moet gehecht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |