Blijkbaar hebben ze goed gezien of even terug gekeken en beoordeeldquote:
geen handschoenen, niet ontsmettenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:47 schreef woxxel het volgende:
Gewoon in dat kamertje. Geen handen wassen ofzo...
Als ze te lang wachten hoeft hechten niet meer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:46 schreef Loveable het volgende:
KimD hoeft niet naar ziekenhuis, achter hebben ze gekeken en het valt nog tot nu toe mee.. ze moet het maar even aan kijken, als ze meer last krijgt dan plan b
Hechtpleister er op kan primaquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze te lang wachten hoeft hechten niet meer.
Paar uur strak verband er omheen en het lichaam gaat zelf aan het werk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze te lang wachten hoeft hechten niet meer.
Dat laatste komt straks nog wel hoop ik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:50 schreef Korak het volgende:
Ze moesten aftellen en proosten, natuurlijk voor de montageafdeling tbv. de TV-uitzending binnenkort. Verder is het weer helemaal niks, had gehoopt op onverantwoord gezuip etc.
Dat zei ik net ook al. Shirt/ vest is ook kapot zit een groot gat inquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Is het gebeurd met de spanband waarover Berend heeft gelopen? Dan mag Kim D zeker wel een tetanusprik gaan halen.
Als ze die ijzeren gesp bovenop haar hand heeft gekregen zal dat inderdaad flink pijnlijk zijn, die botjes hebben bijna geen bescherming.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze heeft wel veel pijn, zal wel flink gekneusd zijn
Die gesp heeft er een hapje uitgesneden als ik het goed begrijp. Ze heeft geen pijn aan de wond, maar in haar handquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze die ijzeren gesp bovenop haar hand heeft gekregen zal dat inderdaad flink pijnlijk zijn, die botjes hebben bijna geen bescherming.
Dat begreep ik inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die gesp heeft er een hapje uitgesneden als ik het goed begrijp. Ze heeft geen pijn aan de wond, maar in haar hand
Nee die mouwen kan je er uit ritsenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:55 schreef Deisyy het volgende:
Die gesp heeft zelfs de mouw van haar jas afgeslagen
Johquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee die mouwen kan je er uit ritsen
volgens mij zat de gesp precies in het midden. en na het knappen van de kabel, knalde de gesp in de richting van Kimquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar zat het mee om de paal bevestigd
Zeker en ze loopt er nu bij als een koningin met die hand zo omhoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Terwijl anderen gewoon op hun luie reet zittenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En kim gaat verder met bakken, topper die meid. Een ander was jankend op bed gelegen nu
Kim wil dat natuurlijk ook zelf, geeft aan dat ze een sterk karakter heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl anderen gewoon op hun luie reet zitten
Omhoog, voordat het weer gaat bloeden...quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:59 schreef chufi het volgende:
Toch vind ik dat ze dr hand apart houdt ... lijkt me meer te zijn dan een wondje
Ik vind het vies dik bij haar polsquote:
Dit wil ze zelf.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl anderen gewoon op hun luie reet zitten
foto maken zou niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vies dik bij haar pols
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Langer fragment, en de streamlock eruit gesneden, Kim is een bikkel .....![]()
[ afbeelding ]
Kim raakt gewond in de loods - 31 december 2022.Sjonge.. zie het nu voor het eerst ... wat dom zeg.. en wat zielig voor de 3 damesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vond ik ook alquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vies dik bij haar pols
Nee.. weten nog van niks denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:00 schreef HappyCharly het volgende:
Is febo ingelicht, lijkt me toch iets om even door een dokter naar te laten kijken....
Ik bedoel meer: dat de febo eens even gauw een dokter regelt!quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. weten nog van niks denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |