BHVer he.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:30 schreef chufi het volgende:
professioneel verbandje wel van die meneer waarvan zn spijkerbroek op zn knieen hangt
Ja zou je verwachten, ze denkt dat het gebroken is, hoor ik haar net zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het ging helemaal raar en ik dacht dat ook, vooral gekneusde onderdelen door de val.
Volgens mij gebeurt dit wel vaker op deze dag, ongelukjes en de rest van de dag in het ziekenhuis zitten of niets meer kunnen doen. En dan zijn ze nog geen eens bezopen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekkere domper op de dag dit .....
ja die zat er nog aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er echt een ijzeren gesp aan heeft gezeten zijn ze nog dommer dan ik al dacht ....
Ja echt he.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er echt een ijzeren gesp aan heeft gezeten zijn ze nog dommer dan ik al dacht ....
Daar zat het mee om de paal bevestigdquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja hoorde het ook, ik denk niet dat het gebroken is maar gewoon zwaar gekneusd of zo. Maar we zullen zien wat er met haar gebeurt komende uren, zullen ze voorrang krijgen bij de spoed eisende hulp omdat ze weer terug moet in het programma of zal ze moeten wachten tussen de rest van het gewone volk. Vragen, vragen, vragen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou je verwachten, ze denkt dat het gebroken is, hoor ik haar net zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |