KimD is gewond geraakt bij het touwtrekken en moet gehecht worden.quote:
Ai, dat klinkt niet goedquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze gingen touwtrekken met een spanband, met de gesp er nog aan en toen knapte de band, gesp tegen de hand van KimD
Touwtrekken met een spanband en dat knapte. KimD is behoorlijk gewond, volgens mij bloedde het ook heel erg. Haar pols doet ook zeer. Tis een bikkel, maar nu huilde en rilde van de pijn.quote:
Ze zit te wachten tot ze naar het ziekenhuis gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Fotootje ziekenhuis ? misschien een optie?
Denk dat isaac dat aan t regelen isquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Volgens mij wachten ze op de dokter en die zal wel beslissen wat er moet gebeurenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef chufi het volgende:
Denk ik ook, misschien gele kaart waardig .....quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef mangalie het volgende:
Als Esther die band niet had vastgebonden aan die paal was het volgens mij niet zo afgelopen..
Wel lullig op deze dag. Dokter komt straks langs?quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
KimD is gewond geraakt bij het touwtrekken en moet gehecht worden.
Wanda die kromt loopt omdat ze een gaatje in haar mouw heeftquote:
Als militair ben je wel wat gewend, maar dit kan vrij pijnlijk zijn. Hopelijk valt het mee voor haar en blijft het alleen bij die hechtingen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Touwtrekken met een spanband en dat knapte. KimD is behoorlijk gewond, volgens mij bloedde het ook heel erg. Haar pols doet ook zeer. Tis een bikkel, maar nu huilde en rilde van de pijn.
Denk kwel en die zal dan wel beslissen of ze ook naar het ziekenhuis moet. Neem aan dat de dokter het zelf hecht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wel lullig op deze dag. Dokter komt straks langs?
Nee die zat achter de vrouwen vastgebonden. De vrouwen zijn met meer en trokken de mannen juist hun kant op.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:36 schreef mangalie het volgende:
Als Esther die band niet had vastgebonden aan die paal was het volgens mij niet zo afgelopen..
Het is de hand die haar val moest opvangen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
KimD is gewond geraakt bij het touwtrekken en moet gehecht worden.
Ze wees net aan dat het een sneetje is van een cmquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
Kim D is blij dat ze niet nog meer gedronken had anders had ze leeg gebloed.
en wel of geen hechtingen verandert daar echt niets aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:42 schreef Was-beer het volgende:
Stel je voor dat je niet meer mag drinkenDat is wel het allerergste natuurlijk.. niet dat je misschien iets gebroken of gescheurd hebt
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:41 schreef Deisyy het volgende:
Kim D weet niet of ze nog mag drinken als ze gehecht wordt
Ze zit het net nog een keer te vertellen dat ze het einde vast had geknoopt...quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
De spanband zat niet aan de paal vast, was een los stukje spanband wat esther er omheen had geknoopt.
maar kan wel heel diep zijn, er lag heel veel bloed zeiden zequote:Op zaterdag 31 december 2022 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wees net aan dat het een sneetje is van een cm
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:42 schreef Aggie46 het volgende:
Eric vraagt wat er gebeurd is. Hij heeft niks gezien, was aan het zagen.
uit kantoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:43 schreef Loveable het volgende:
Zie ineens dat ze twee grijze stoelen hebben
Ik vind Isaac in deze trouwens prima handelen. Maar idd Wanda, wat een mutsquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda die kromt loopt omdat ze een gaatje in haar mouw heeft
Dan weet ik het niet meer, filmpje net 10 keer bekeken of zo, zal het wel gemist hebben dan, stukje aan die paal was iig een los stukjequote:Op zaterdag 31 december 2022 14:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zit het net nog een keer te vertellen dat ze het einde vast had geknoopt...
Ik geef verder geen commentaar meer erop, heb het niet van dichtbij gezien en ook niet de hoeveelheid bloedverlies.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wees net aan dat het een sneetje is van een cm
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoempah in JAA / [JAA COS #924] Zagen en joelen
Isaac is BHV'er, net als Kim zelf, daarom riep ze ook meteen om Isaacquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Isaac in deze trouwens prima handelen. Maar idd Wanda, wat een muts
Zijn van het kantoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:43 schreef Loveable het volgende:
Zie ineens dat ze twee grijze stoelen hebben
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac is BHV'er, net als Kim zelf, daarom riep ze ook meteen om Isaac
Door de camera heen gekekenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:46 schreef Loveable het volgende:
KimD hoeft niet naar ziekenhuis, achter hebben ze gekeken en het valt nog tot nu toe mee.. ze moet het maar even aan kijken, als ze meer last krijgt dan plan b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |