Ahw, mag ze nu lekker blijven zitten de rest van de dag en genieten van anderen die voor haar zorgen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:25 schreef lojanda het volgende:
Nou die is uitgebakken voor vandaag.
Ooh oké... lekker slim dan...quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hadden ze zelf bedacht met spanband. Alleen gekke Esther was zo slim om ddie band aan de paal te knopen..
Nee, was effe voor gezellig tussendoor ....quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe zie je aan de zij kant in haar handen klappen en lac, dan ziet ze dat het toch wel ernstig is..en loopt weg ( uitbeeld).
Ze heeft pijn ze huilt zag net het gifje zou eerder verwachten dat ze een zere kont heeftquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, zich zelf vermaken gewoon. Leuk he.
Ja nu gaat het echt pijn doen natuurlijk.quote:
Emoties en pijn kunnen rare dingen doen met een mens. Ga je lachen ipv huilen en zo.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:27 schreef lojanda het volgende:
Ondanks dat ze erg pijn heeft blijft Kim lachen.. wat dat betreft is het wel een bikkel hoor.
O jee als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, was effe voor gezellig tussendoor ....
Stat ook nog hoefijzer gooien op het programma ....![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja nu gaat het echt pijn doen natuurlijk.
Het ging helemaal raar en ik dacht dat ook, vooral gekneusde onderdelen door de val.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft pijn ze huilt zag net het gifje zou eerder verwachten dat ze een zere kont heeft
BHVer he.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:30 schreef chufi het volgende:
professioneel verbandje wel van die meneer waarvan zn spijkerbroek op zn knieen hangt
Ja zou je verwachten, ze denkt dat het gebroken is, hoor ik haar net zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het ging helemaal raar en ik dacht dat ook, vooral gekneusde onderdelen door de val.
Volgens mij gebeurt dit wel vaker op deze dag, ongelukjes en de rest van de dag in het ziekenhuis zitten of niets meer kunnen doen. En dan zijn ze nog geen eens bezopen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekkere domper op de dag dit .....
ja die zat er nog aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er echt een ijzeren gesp aan heeft gezeten zijn ze nog dommer dan ik al dacht ....
Ja echt he.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als er echt een ijzeren gesp aan heeft gezeten zijn ze nog dommer dan ik al dacht ....
Daar zat het mee om de paal bevestigdquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja hoorde het ook, ik denk niet dat het gebroken is maar gewoon zwaar gekneusd of zo. Maar we zullen zien wat er met haar gebeurt komende uren, zullen ze voorrang krijgen bij de spoed eisende hulp omdat ze weer terug moet in het programma of zal ze moeten wachten tussen de rest van het gewone volk. Vragen, vragen, vragen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou je verwachten, ze denkt dat het gebroken is, hoor ik haar net zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |