De meeste drek is al geweest of komt vanavond pas toch?quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Word na BowieGod wel ruw verstoord helaas
je hoorde de emotie bij Bart leek het welquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ja voor t eerst dit jaar dat ik een anekdote wel wat vind toevoegen <3
Ik heb voor deze m'n best gedaan...quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:15 schreef LTVDK het volgende:
Waarom zakken trouwens zowel deze als Goodnight Saigon, smakeloos land
Cantsington....quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De meeste drek is al geweest of komt vanavond pas toch?
Alle Bankzitters zijn wel geweest inmiddels neem ik aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grootste drek komt om zo rond 23.50 vanavond..quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cantsington komt zoquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Alle Bankzitters zijn wel geweest inmiddels neem ik aan
Alleen Disturbed nog
Wat achter de schermen gebeurt, blijft toch achter de schermen??quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Noh welke onverlaat heeft haarwisseling in jaarwisseling veranderd in de topic pointer![]()
kun je nagaanquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
met n oke nummer naar hun maatstaven
Het was vannacht baardwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Noh welke onverlaat heeft haarwisseling in jaarwisseling veranderd in de topic pointer![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |