quote:
Goed! Ik ben sinds een week of twee nu ook bezig met yoghurt maken

Ik had eens naar zo'n electrische multicooker gekeken en zag dat je daar ook yoghurt in kunt maken waar ik zelf nogal van hou
Later kwam ik op het idee om zelf zo'n soort multicooker te maken maar dat is er nog niet van gekomen. Maar ik heb wel gegoogeld op hoe je yoghurt maakt en dat is dus heeeeeel erg eenvoudig
En zo kan ik dus mijn eigen yoghurt maken met de smaak waar ik zelf de voorkeur aan geef en ik vind het reuze spannend om daar af en toe mee bezig te zijn

Uiteindelijk wil ik ook nog een keer yoghurt bij de boer gaan halen en kijken hoe dat smaakt als ik daar yoghurt van maak. En dan neem ik dus aanvankelijk de gepasteuriseerde melk en later de rauwe melk en dan ga ik voor the real deal
Dankjewel voor je belangstelling en wat een leuke UI heb jij

Gisteren trouwens pannekoeken gebakken. Dit mede naar aanleiding van dat pannekoeken topic wat ik hier voorbij zag komen. In dat ene topic stonden ook allerlei voorbeelden van wat je met pannekoeken allemaal kunt doen, maar ik ga meestal altijd voor hetzelfde; en dat is wat ik het lekkerst vind. Pannekoek met spek, roomboter en stroop

En wat ik ook lekker vind is pannekoek met gewoon jam en pannekoek met kaas.
Maar nav van het topic kwam ik ineens op het idee om ook eens een keer een pannekoek met likeur te proberen. Eigenlijk wat ze in sommig gebak ook toevoegen, met name in het cake gedeelte dus. En dan vind ik echt gruwelijk lekker. Ik heb net weer nieuw beslag aangemaakt en ga het straks misschien toch even uitproberen. Verschil is natuurlijk wel dat cake likeur opneemt en pannekoek niet, maar de combinatie van pannekoek met likeur lijkt me best lekker.
[ Bericht 5% gewijzigd door Tengano op 02-04-2023 16:36:08 ]