ja. klinkt simpel, maar is best lastigquote:
Andere landen wouden het ook niet en wij pisten naast de pot.quote:
Laat maar komen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus boze buren bij je aan de deur
Zoiets bedoel je?quote:
ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Zijn we hierna van die Limbabwaanse ellende af?
ja ik ken t :-)quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja. klinkt simpel, maar is best lastig
Altijd tegen ons.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Andere landen wouden het ook niet en wij pisten naast de pot.
Of Loooooveeeequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
And does it feel the same, when you play The Game?
Oh ik ken een andere the gamequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja. klinkt simpel, maar is best lastig
2 van de 3 keer geluktquote:
Onderhandelingsruimte als een ander land ons wil bezetten, maar iedereen doorziet die truc blijkbaarquote:
België wou toch ook een deel?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kortste strookje getrokken?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die hebben ook een deel Limburg ja, wij kregen de rest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop